سلام

2 سال پیش یه چیزی شنیدم و نتونستم تحقیق کنم و راست و غلطش رو بدونم .یه همسایه دارم که خواهر شوهرش تهران زندگی میکنند،در مورد وضع جامعه  و بی بندو باری ها داشتیم صحبت میکردیم که گفت خواهر شوهرش میره مرکز بهداشت نزدیک خونشون،اونجا برا خانوما آموزش رایگان مسائل زناشویی و س ک س و نحوی ارضا شدن رو میدن و میگن هر جور که همسرتون خواست ارضا ءش کنید ، س ک س واژن ، س ک س آنال، س ک س اورال .

من گفتم باور نمیکنم همچین چیزی صحت داشته باشه که یه مرکز بهداشت و دولتی همچین آموزشی رو بده.در جواب همسایه ام گفت بخاطر فساد اخلاقی و بیماریهای مقاربتی در بیرون، میخوان مردا تو خونه ارضا بشن تا کمی جلوی فساد و بیماریهای واگیردا گرفته شه.حالا میخوام اگه کسی همچین چیزی شنیده و یا امکان تحقیق از مراکز بهداشت نزدیک خونشون داره تحقیق کنه و بیاد بگه.


من خودم که باور ندارم و فکر میکنم همسایه با این ترفند خواسته باب صحبت درباره مسائل زناشویی رو باز کنه ولی باز میخوام مطمءن  شم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)