من حدود 1 سالی هست که با این وبلاگ اشنا شدم و همیشه از نظرات دوستان استفاده میکردم اخیرا شروع کردم به نظر گذاشتن 

اما چیزی که خیلی برام جالب بود شخصیت افراد نظر دهنده بود . من قراره به مسافرت دوری برم و می خوام نظرمو درباره شخصیت (مثبت ) کاربرهای سایت بگم 

لطف کنید توی وبلاگ پستش کنید 

چرا باید همیشه نکات منفی رو بگیم 

صفات اخلاقی مثبت کاربران وبلاگ "خانواده برتر"


کابوی تنها : نکته بین و شوخ طبع

آقا احمد : دور اندیش و منطقی

سامان متاهل جنوب: دلسوز و با گذشت و خوش اخلاق

اقا عباس :مقید و جدی ودلسوز

آقا امیر : مذهبی و با جنبه

m&m:مهربان و دوست داشتنی

سهیلا خانم: فعال و نکته بین

اقای محمد طاها: خوشبین وبا معرفت

خانوم *خانومی* :با معرفت و با عقاید باز و خوش اخلاق

خانم زری : صبور و درستکار 

نازگل خانوم: خوش اخلاق و با حیا

آقا آیدین :احساسی و عاشق 

خانوم نارنجی :خونگرم و صبور و بامرام

ستاره خانوم :مهربان و فعال

leyla خانم :عاطفی و خوشبین

آقای نجفی : دلسوز و با عقاید باز


از بقیه ی دوستان عذر خواهی میکنم احتمالا یا نظراتشون رو نخوندم یا اینکه حضور ذهن نداشتم

به هر حال شما هم در بحث شرکت کنید و نکات مثبت اخلاقی کاربران رو بگید

باشد که رستگار شویم !


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)