سلام

من 29 سالمه. تحصیلاتم کارشناسی ارشد و شاغلم. خدا رو شکر خونواده ی خیلی خوبی دارم و عاشقونه دوستشون دارم.

تا 2 سال پیش قصد ازدواج نداشتم با اینکه آدم مسئولیت پذیری هستم اما احساس می کردم هنوز نمیتونم مسئولیت یک زندگی رو  بپذیرم و ندیده و از سر لجبازی خواستگارام و رد می کردم.

تا قبل از ازدواج برادرام خونوادم روی مهریه کم خیلی تاکید داشتند اما با ازدواج برادرام و با توجه به مهریه عروس هامون الان نظرشون تغییر کرده و نه تنها کمتر از مهریه اونها قبول نمی کنند بلکه نظرشون روی بیشتره!

من خودم همیشه عقیده داشتم اگه همسر آیندم خوش اخلاق و با ایمان و سالم و اهل کار باشه و از همه مهمتر مرام و معرفت داشته باشه مهریم 14 سکه باشه.

همیشه هم به خونوادم میگفتم. اما الان موقعه ای که خواستگار میاد موقع بحث مهریه ( 800سکه ) همه چیز بهم میخوره.

البته اونایی هم که قبول می کنند معیارای منو ندارند تحصیلاتشون دیپلم اما خوب، پولدارن. پدرمو میتونم راضی کنم اما مادرم از موضع خودش پایین نمیاد که نمیاد!

برادرهامم این موضوع گذاشتن به عهده خودم و اونا هم مثل خودم نمی تونن با مادرم بحث کنند. من واقعا از رفتار مامانم تعجب می کنم چون اصلا اینجوری نبود. از یه طرف دوست ندارم مادرمو ناراحت کنم از یه طرفم از سنم می ترسم. حتی اون معرفی که بهمون خواستگار معرفی می کنه صداش در اومده!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مهریه (۱۱۶ مطلب مشابه)