سلام

الان که دارم مینویسم داغونم...

از خوارضایی .... جوونی هستم *1 ساله ( پسر ) گرم هستم٬ و نمیدونم چی کار کنم؟

چرا من گرمم؟ از خودارضایی خستم پشیمونم نمیتونم چیگار کنم...

توبه؟ نمیدونم دیگه به این توبه میگن؟ به خدا گفتم دیگه این کارو میذارم کنار ولی...

اصلا چی بگم؟ خدا از من چی میکشه...

میخوام دوباره شروع کنم.

کمکم کنید.

راه کار بدین که توی اون ساعاتی که تحریک میشم چی کار کنم؟ یک راهی ولی نه مثل باشگاه ثبت نام کردن یا کلاسای دیگه چون ثبت نام کردم ولی سه روز تو هفته توی اون ساعات بیکارم و..................فکر های.........میاد و خودارضاااایی...

تو رو خدا کمکم کنید خواهش میکنم.

ساعاتم 3 تا 6 هستش...

کمککککککککککک


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ترک خودارضایی (۱۲۷ مطلب مشابه)