سلام

ببخشید می دونم نباید اینجا سوالمو بپرسم اما گفتم شاید بعضی از کاربرا‌ مورد مشابه دیدن. شرمنده ام به خاطر این سوال.

من یه دختر ۲۲ ساله هستم. ما خانوادگی مشکل یبوست داریم. گاهی اوقات همراه (خیلی ببخشید) مدفوعم خون می یومد. این چند وقت دقت که کردم هر بار اگه هم یبوست نداشته باشم ٬ شروع به خون اومدن می کنه. دیشب بازم خون اومد به حدی که احساس ضعف کردم. 

امروزم که رفته بودم حموم روی دو پام نشسته بودم بلند که شدم دیدم کف حموم خونیه. متوجه شدم مقعدم خونریزی کرده.

این خطرناکه؟ 

راستش به مادرم هنوز نگفتم اینقدر مشکلات مالی داریم که نمی خوام منم یه مشکل دیگه باشم.

معاینش چه جوریه؟ ازم آزمایش می گیرن؟

می شه لطفا اگه کسی چیزی می دونه بهم بگه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)