سلام 

دوست های عزیز 

من پسر 26 ساله ای هستم که برای اولین بار  به صورت کاملا سنتی رفتم خاستگاری. دختر خانم با من 5 سال اختلاف داره. من دختر خانم رو برای اولین بار تو جلسه اول دیدم و با هم صحبت کردیم.

دختر خیلی با حیا و نجابتی بود و با زیبایی متوسط که من با تمام احترام تو لحظه اول هیچ احساسی بش نداشتم یعنی نه دوسش داشتم نه بدم میومد  .

من به خانواده ام گفتم من دوباره باید با ایشون صحبت کنم. خلاصه جلسه دوم هم رفتیم و حسابی من سوال پرسیدم.

در ضمن من تا حالا چه تو دانشگاه و چه بیرون با هیچ دختری خارج از عرف و رسمیت صحبت نکرده بودم.

حالا بعد از دو جلسه صحبت ، دختر خانم یک جورایی به دلم نشسته و دوست دارم باز ببینمش. حالا والا نمیدونم این دوست داشتن من به خاطره اینه که من برای اولین بار با یک دختر این طوری صحبت کردم و به قولی بی تجربه ام  و دارم از روی احساس تصمیم میگیرم ؟

از طرفی اگه باز بخواهیم با هم صحبت کنیم از شناختی که از خودم تو این دو جلسه پیدا کردم میدونم که با یک بار دیگه دیدنش میشم مجنونش و دیگه نمی تونم ازش دل بکنم و فرضا بگم نه. ولا حالا نمیدونم چطوری باید تصمیم بگیرم؟ من که با دوبار دیدن و صحبت کردن با ابن دختر خانم بهش از لحاظ عاطفی وابسته شدم  میتونم تصمیم درستی بگیرم؟ ایا باید جاهای دیگه ام برم خواستگاری تا بتونم مقایسه کنم؟ 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل خواستگاری (برای پسران) (۷۰ مطلب مشابه)