سلام

من یه سوالی دارم که هیچ ربطی به این وبلاگ نداره و باید برم تو وبلاگ خودش ولی از اون جایی که من میخوام نظر کاربرای این وبلاگ رو بدونم ونظرشون برام محترمه اینجا میپرسم

راستش من میخوام یه گوشی بخرم......بلـــــــــه درست خوندی میخوام گوشی بخرم.ولی نمیدونم چی بخرم اینقدر مشغله ذهنی دارم که نمیتونم دیگه درموردخرید گوشی تصمیم درست وحسابی بگیرم به خاطر همین ازشما میخوام کمکم کنید...من تا یک میلیون تومان میتونم هزینه کنم گوشی میخوام که 5 اینچ باشه بادوربین 13 مگاپیکسل توی برند هوآوی گوشی هایی باقیمت خوب هستش ولی من نمیدونم که خوب هستن یا نه؟

آیا کسی اینجا گوشی از برند هوآوی داره؟ اگه کسی هست لطفآ مزایا و معایبشو راستو حسینی بگه..

فقط خواهش میکنم تعصبی جواب ندین راست و حسینی بگید.


بیشتر بخوانید ...

راهنمایی برای خرید لپ تاپ و گوشی

معرفی یه راه مطمئن برای اثبات اصالت گوشی

موقع خرید گوشی به این نکات توجه کنید

تجربیات شما از گوشی های پرچمدار

تجربیات شما در مورد استفاده از گوشی های +iphon 6 و Samsung a7 2017



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)