سلام

من دانشجو هستم و اطلاعات علمیم خوبه ولی تو درس زبان انگلیسی ضعیفم میگن برای قبولی ارشد اگه زبانت خوب باشه خیلی کمک کنندست  خیلی دوست دارم مکالمه های به زبان اصلی رامتوجه بشم و خودم بتونم انگلیسی صحبت کنم از تبلیغاتی که میشه یه سری کمک اموزشی خریدم ولی شوقی برای ادامه نداشتم و دیگه ادامه ندادم کلاس زبانم نمیرم یعنی وقتشو ندارم به نظر شما چیکار کنم که بتونم تافل بگیرم و سطح زبان انگلیسیمو ارتقا بدم اگه کتاب یا یک وسیله کمک اموزشی خوب میشناسید لطفا راهنمایی کنید.

ممنون و التماس دعا دارم از همتون تو این روزها و شب های عزیز


مرتبط با آیلتس و تافل:

سوال در مورد آزمون های آیلتس و تافل

تولیمو بیشتر به درد تحصیل تو دانشگاه می خوره یا تافل؟

با تافل 110 میشه کسب درآمد کرد؟

معرفی منابع مفید برای آزمون آیلتس آکادمیک

سوال از کسانی که سطح ایلتس شون رو به بالای هفت رسوندن



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)