سلام ممنون از سایتتون

من دختری 32 ساله ام که ازدواج نکردم و تاکنون حتی با پسرها  دوستیم نکردم یعنی اینکه اصلا درگیر مسایل جنسی نبودم ( البته نه اینکه بی حس باشم نه ولی زیاد اهمیت نمی دم  و خیلی هم خواستگار داشتم که در طی سالها رد کردم ) و سر گرم درس بودم ولی چند روز پیش که روزهای آخر پریودم بود احساس تحریک زیادی داشتم و برای اینکه از این حس رها شوم ... . 

 ولی چون در سایتهایی که این چند روزه گشتم متوجه شدم که کارم  نوعی خود ارضایی است و از انجا که من خیلی معتقد و نماز خوان هستم اگه شده بمیرم هم این کارا نمی کنم البته امیدوارم طاقت بیارم خلاصه الان چند روزه شدیدا تحریک جنسی ام و خیلی اذیت می شم و از شما عاجزانه تقاضا دارم کمکم کنید و راه حلی را برام بگید و علت این تحریکم را هم لطفا اگه ممکنه بفرمایید.بازم ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ترک خودارضایی (۱۲۷ مطلب مشابه)