سلام 

من برادرم ۱۹ سالشه از طرف بسیج مسجد دعوت شده برای مصاحبه برای قبولی در بخش نظامی سپاه. مادرم خیلی میترسن، حالا که خدا رو شکر جنگ نیست، می خواستم بدونم در صورت قبولی کار برادرم در سپاه دقیقا چیه و چه خطراتی داره؟

ممنون میشم مزایا و معایب استخدام در بخش نظامی سپاه را بفرمایید چون با سرچ در نت اطلاعاتی که می‌خواستم را نیافتم. و اینکه آیا به بانوان هم در صورت استخدام خونه میدن یا خیر؟


پیشنهاد:

چیکار کنم که خواستگار نظامی داشته باشم؟

مزایا و معایب ازدواج با نظامی ها

خواستگارم نظامیه و چند سالی باید در منطقه محروم زندگی کنم

چند سوال در مورد ازدواج با افسر پلیس

چند سوال از دخترانی که حاضر به ازدواج با نظامی ها هستند

در 28 سالگی خواستگار پاسداری دارم که یک سال ازم کوچکتره

از معیارهای ازدواج دختران نظامی خبر دارید ؟

کسی هست که همسر پاسدار باشه و چادری نباشه ؟

خواستگارم نظامیه و خانوادم مخالف هستند

چون سپاهی هستم خانمی خشک مذهب و با رفتار خشن گیرم میاد ؟

3 تا از خواستگارام سپاهی بودن

راسته که در بین سپاهی ها دو زنه زیاد پیدا میشه ؟!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشاغل نظامی (۱۴ مطلب مشابه)