سلام وقت بخیر

خانم سی ساله هستم، ۴ ساله مستقل شدیم. در این سال‌ها به علت مشکلات بویژه اقتصادی بچه دار شدن رو عقب انداختیم. وقتی تصمیم به بارداری پیدا کردیم کرونا اومد و باز عقب افتاد، بعد از تحقیق و فکر زیاد به این نتیجه رسیدیم که کرونا فعلاً هست و ما با توجه به سن مون دیگه نمی تونیم عقب بندازیمش. 

خدا رو شکر بعد چند ماه اقدام خدا به ما لطف کرد و من باردار شدم. نگرانی از عکس العمل اطرافیان، استرس خودمون، شرایط اقتصادی و ... یه طرف، الآن متوجه شدیم که من دوقلو باردارم. واقعاً شوک بزرگی بود برام. خیلی نگرانم. هنوز کامل کنار نیومدم باهاش. و از طرفی خیلی ناراحت حرف دیگرانم. اینکه مطمئنم دوقلو بودن بچه‌ها رو به ناباروری ربط میدن، چون ما چندسال بچه نخواستیم کسی باورش نمی‌شد مسائل اقتصادی باشه و همیشه بهم می‌گفتند نکنه مشکل ناباروری دارین.


پیشنهاد:

چقدر از سرمایه هاتون رو خرج حرف مردم می کنید؟

دارم از دست بعضی از مردم دچار جنون میشم

اگه قضاوت کردن های مردم وجود نداشت ...

از بی فرهنگی بعضی از مردم خسته شدم

نیاز به تایید شدن توسط دیگران

اصولا حرف مردم برام مهم نیست

به حرف مردم خیلی حساسم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
بارداری و زایمان (۱۱۳ مطلب مشابه)