سلام

من دختری ۲۸ ساله ام، تحصیل کرده، با ظاهری مناسب و خانواده سطح بالا. از دوران راهنمایی بدنم دچار موهای زائد شد. از همون اول حساس شدم و مدام خودم رو پوشوندم و ترسیدم. با بزرگ‌تر شدنم مدام بیشتر شد. 

جوری که توی ۲۰ سالگی از گردن به پایین تمام بدنم مو داشت. ضخیم نبود. امّا متراکم و بلند بود که ظاهر زشتی ایجاد می‌کرد. آزمایش هورمونم نرمال بود. سونو نکردم. ممکنه پلی کیستیک باشم چون خواهرم مبتلاست. خواهرم با مصرف دارو موهاش خیلی کمتره امّا اون هم می خواد لیزر کنه چون اثر دارو موقتیه. 

تصمیم گرفتم هرگز ازدواج نکنم چون نمی تونستم با این مساله کنار بیام. امّا تحت فشار خانواده که اون ها این مساله رو جدی تلقی نمی‌کردن خواستگار می‌دیدم به امید لیزر. دیروز توی یه سایتی خوندم که خیلی‌ها نوشته بودن از لیزر جواب نگرفتن یا حتی موهاشون بیشتر شده. من این سال‌ها لیزر نکردم چون می‌خواستم قوی‌ترین دستگاه ممکن پیدا کنم. این سال‌ها پاهام رو اپیلاسیون کردم که خیلی لک شد.

حالا با خوندن این مطالب خیلی ترسیدم. از خانم‌ها می خوام بپرسم کسی با شرایط من تونسته ازدواج کنه؟ برای حل مشکلش چه کار کرده؟ آیا افراد مشابه من با لیزر مشکل شون حل شده؟ من سال هاست سر این مساله غصه می خورم و استرس می کشم. ممنون میشم راهنماییم کنید.



برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رفع موهای زائد از مطالب زیر بازدید بفرمائید :

موم انداختن در ناحیه شرمگاهی زنان منجر به سرطان میشه ؟!

از چه روش موزدایی برای نواحی خاص استفاده می کنید؟

راهنمایی در مورد بهداشت و زدودن موهای داخل لبه های آ. ت. زنانه

از چه روشی برای مو زدایی ناحیه تناسلی استفاده کنم

تجربیات شما در مورد استفاده از روغن مورچه برای رفع موهای زائد

ساده ترین روش های مو زدایی به غیر از ژیلت و پودر برای خانم ها

تجربیات شما در مورد حذف موهای زائد با خمیر زردچوبه

تجربیات شما در مورد رفع موهای زائد با روش دکلره

استفاده از جوشانده نعنا برای موهای زائد

آیا واجبی می تونه کلا موهای زائد رو از بین ببره ؟

درخواست راهنمایی در مورد استفاده از موم برای رفع موهای زائد

درخواست آموزش کامل رفع موهای زائد

آیا استفاده مداوم از پودر موبر می تونه موها رو کم‌تر و نازک‌تر کنه؟

آموزش سایر روش های موزدائی :

آموزش موزدایی با بند زدن

آموزش موزدایی با استفاده از مو کن یا منقاش

آموزش موزدایی با وکس کردن

آموزش موزدایی با کندن مو با اپی لیدی

آموزش موزدایی با لیزر و الکترولیز

آموزش موزدایی با دپیلاسیون ها


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
زیبایی و بهداشت پوست و مو (۷۵ مطلب مشابه) رفع موهای زائد بدن (۴۳ مطلب مشابه)