سلام دوستان

من مشکلم به خاطر کنکور ارشد هست و سازمان سنجشی که هیچ گونه پاسخگو نیست. نه تلفن جواب میده و نه قسمت بررسی مشکلات پیام دادم کسی جواب داده.

مشکل اینه من برای کنکور ارشد ثبت نام کردم. زمانی که می‌خواستم کارت ورود به جلسم رو بگیرم چون شماره داوطلبیم رو فراموش کرده بودم از طریق سیستم شون درخواست دادم برای گرفتن مجدد شماره م. سه بار درخواست دادم و هر سه بار بهم خطا می‌داد که داوطلبی با این مشخصات وجود نداره. 

بالاخره شماره پرونده م رو از توی اس ام اس هایی که از سازمان سنجش برام فرستاده می‌شد پیدا کردم و کارتم رو گرفتم و رفتم کنکور دادم. رتبم اومد و در زمان مشخص انتخاب رشته کردم ولی وقتی نتایج اومد منو مردود اعلام کردند و دلیلش رو عدم انتخاب رشته عنوان کرده بودند.

هیچ جا و هیچکس هم جواب نمی ده، چرا این مشکل پیش اومده، حداقل سیستم هاشون رو چک کنن. من دیگه باید چی کار کنم. من حتی حاضرم باز یک سال پشت کنکور باشم ولی اگه سال بعد باز هم این مشکل برام پیش اومد چی؟ 


مرتبط:

سوال در مورد قانون تحصیل در مقطع ارشد با معدل الف کارشناسی

ارشد بخونم یا برم سربازی؟، می ترسم بیکار بمونم

کاش مدرک ارشدم رو نداشتم که تو سرم بزنن

بعد از فارغ التحصیلی دنبال کار باشم یا ارشد حقوق بخونم؟

ادامه تحصیل دادن و گرفتن ارشد با اوضاع فعلی خوبه ؟

میشه در کنار کار، ارشد رو هم خوند؟

نمی دونم برم سربازی یا بشینم واسه ارشد بخونم

ارشد آزاد قبول شدم نمیدونم برم ثبت نام کنم یا نه!

هر چی راجع به ارشد میدونین لطفا بنویسید

ترم دوم ارشد کامپیوترم، برای پیدا کردن کار امیدوار باشم

در دوره ارشد چطور باید درس خوند ؟

برای رسیدن به درآمد، شاگردی کنم و یه حرفه یاد بگیریم یا برم ارشد بخونم ؟

ارشد کدام رشته ها بازار کار و آینده شغلی بهتری داره



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کنکور ارشد (۱۷ مطلب مشابه)