سلام خدمت دوستان عزیز

من پسری ۱۹ ساله هستم ساکن تهران امسال کنکور دادم و رتبم ۱۵۰۰۰ شد البته معدل دیپلمم ۱۹ هست و درسم خیلی خوب بود ولی خب نشد که بشه، انتخاب رشته خیلی بدی هم داشتم و دانشگاه آزاد هوشبری مشهد قبول شدم البته مدیریت یکی از دانشگاه‌های تهران هم قبول شدم حالا واقعاً گیج شدم نمی دونم چی کار کنم از طرفی خیلی به این رشته‌ها علاقه ندارم.

اگه بمونم پشت کنکور سال بعد می تونم رتبه زیر  ۵ هزار بیارم ولی خب روزانه محروم شدم از طرفی آگهی استخدام ناجا رو دیدم به کار نظامی هم خیلی علاقه دارم، به نظر شما بمونم پشت کنکور یا برم استخدام ناجا بشم؟ 

ممنون میشم اگه نظری دارید بگید.


مزایا و معایب استخدام در نیروی انتظامی:

مزایا و معایب استخدام در نیروی انتظامی چیه ؟

در نیروی انتظامی نه تعطیلی معنی داره و نه ساعت کاری

مزایا و معایب استخدام در ناجا از زبان فرزند یک بازنشسته ناجا

معایب استخدام در نیروی انتظامی از زبان کسی که دو سال خدمت کرده


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشاغل نظامی (۱۴ مطلب مشابه)