سلام 

درباره یادگیری زبان‌های خارجه در منزل و به صورت خودخوان پیشنهادتون چیه؟ اگر تجربه فراگیری زبان در به صورت خود خوان دارید بفرمایید چه مدت زمان طول کشید و روزانه چقدر وقت گذاشتید و ...، روش مطالعه تون چطور یود؟ 

سایت‌هایی مثل سایت فرادرس و... بسته‌های آموزش زبان با قیمت مناسب که به صورت فیلم آموزشی هستند عرضه می‌کنند. آیا مفیدند؟ اگر سایت و مدرس مجازی بهتری می‌شناسید لطفاً معرفی کنید.

بدون مراجعه به آموزشگاه های زبان امکان فراگیری زبان هست؟، در پایان خواهش می‌کنم اگر زبانی رو فرا گرفتید و مسلط هستید درباره بازار کارش و فواید و درآمدی که برای شما داشته نظرتون رو بفرمایید و ویژگی‌های مثبت و منفیش رو همین طور، به عنوان مثال چه زبان‌هایی مفیدترند؟ ساده و یا سخت ترند؟ 

قصد مهاجرت رو هم ندارم که زبان خاصی درنظر بگیرم

پیشاپیش از راهنمایی شما متشکرم


پیشنهاد:

میخواهم فرزندم را انگلیسی زبان تربیت کنم

چطور با دختر 12 ساله م زبان انگلیسی کار کنم؟

با این همه منابع، چرا در یادگیری زبان موفق نمیشم؟

بهترین روش برای من در یادگیری زبان انگلیسی چیه؟

پسری 34 هستم که آرزومه زبان انگلیسی را به راحتی صحبت کنم

یادگیری زبان انگلیسی بدون رفتن به کلاس

راهنمایی برای یادگیری بهتر زبان انگلیسی

راهکار برای یادگیری نوشتن کلمات انگلیسی

بحث و تبادل نظر درباره یادگیری زبان انگلیسی

چطور معانی لغات انگلیسی رو حفظ کنیم؟

برای تقویت زبان انگلیسی، کدوم روش مناسب تره ؟

آموزش انشاء نویسی برای تقویت زبان انگلیسی

برای قوی شدن مکالمه و اسپیکینگ زبان انگلیسی چه پیشنهادی دارید؟