من دختر هستم در تاپیک چه جوری نسبت به فرد مورد علاقه م بی تفاوت باشم کامنت هایی از برخی کاربران خانم دیدم که سوال کننده رو توصیه کرده بودن به اینکه بره هر طور شده علاقه ش رو به اون پسر ابراز کنه با وجود اینکه اون آقا با دختر دیگه ای در رابطه هست.

در همین راستا گفتم یه پست بذارم ببینم اصولاً خانم‌هایی که ابراز علاقه به مردان غیرسینگل رو بی مشکل می دونن استدلال شون چیه؟ 

یعنی آیا فکر می‌کنید اصولاً نباید یک زن به حریم احساسی همجنس خودش احترام بذاره؟ و آیا فکر نمی‌کنید مردی که به خاطر شما تعهدش به یه دختر رو زیر پا می ذاره احتمالش هست با شما هم همین کار رو بکنه؟ ممکنه بگید تعهدی در دوستی وجود نداره ولی من با این حرف مخالفم در دوستی تعهد رسمی و کاغذی وجود نداره ولی تعهد اخلاقی و دلی چی؟ بالاخره دو نفر که با هم هستند رو هم یه حساب هایی باز کردن لابد که با هم هستند اصلاً شاید ازدواج جزء برنامه هاشون باشه پس نگید که در دوستی تعهد نیست و این توجیح خوبی برای دو به هم زنی نیست 

عشق و علاقه شدید هم همین طور توجیح خوبی نمی تونه برای ابراز علاقه به افرادی که تو رابطه با کسی هستن باشه.

آیا شما خودتون خوش تون میاد با کسی باشید و دیگران با وجود اینکه می دونن شما هستی بیان به پارتنر شما ابراز علاقه کنن و در روند عادی رابطه تون خلل ایجاد کنن؟ 

یه نفرم تو محل ما هست ماشینش خیلی خوشگله و من علاقه شدیدی به اون نوع ماشینها دارم آیا درسته برم ماشینش رو بدزدم؟ عیب نداره عمر آدم مگه چقدره پس بذار برم چیزی که میخوامو به دست بیارم منطقیه؟ 

یه موقع هستش که یه آقایی کلاً آدم هیز و تنوع طلبیه ولی 

یه موقع هم هست طرف اصلاً هیز و تنوع طلب نیست معمولیه کاری هم به بقیه خانم‌ها نداره سرش به رابطه خودش گرمه اینجا خیلی کار زشتیه که شما به هر دلیلی و با هر توجیحی بخوای به خاطر احساس خودت باعث نابودی رابطه دیگران بشی و احساس اون دختر اولی رو به رسمیت نشناسی و فقط به احساس خودت بها بدی

اگه پس فردا یه نفرم بیاد همین کار رو با خودت بکنه کار درستی کرده؟ 

این‌جوری سنگ رو سنگ بند نمی شه تو رابطه مردمو به هم بزنی یکی دیگه بیاد رابطه تو رو به هم بزنه و همینجور تا الی آخر 

جنگل نیستش که جامعه انسانی باید یه چارچوب های اخلاقی و انسانی و وجدانی داشته باشه یا نه؟ 

عاشق بودن که دلیل بر بی اخلاقی و دو به هم زنی نمی شه 

تازه عشق چیزی بیش از یه واکنش شیمیایی نیست پس لطفاً این قدر سعی بر مقدس و خاص نشون دادن غرایزتون نکنید 

معمولاً این جور مواقع می‌بینی پسره خوشتیپه و وضع مالیشم بد نیست و اون چیزی که عشق به نظر میاد درواقع چیزی جز منفعت طلبی نیست یعنی ناخودآگاهه ها نمی خوام بگم عمدیه

منظورم اینه که خیلی اوقات ما صرفاً توهم عاشقی می زنیم 

یه نفر که در ظاهر خیلی مطابق با ایده آل هامونه ولی هیچ شناختی از شخصیت و باطنش نداریم چون باهاش در ارتباط نبودیم بنابراین اسم این کشش شدید غریزی و بدون شناخت رو لطفاً عشق نذاریم

من واقعاً از یه رفتار آقایون خیلی خوشم میاد اونم اینه که به جز اون عده‌ای که منحرف هستند اکثر مردان به حریم روابط هم جنسان شون خیلی احترام می ذارن و من واقعاً به ندرت دیدم که مردی چشمش دنبال دختری باشه که با کسیه 

حتی خیلی اوقات با اینکه عاشق یه دختری آن ولی خیلی راحت خط میکشن روش وقتی بدونن با کس دیگه ست ولی

اصلاً منظورم به نویسنده اون پست نیست ولی بعضی دخترها یه جوری حریص رفتار می کنن که انگار قحطی مرد اومده و تو کل کره زمین مردی برای دوست داشتن نمونده قشنگ میان گیر میدن به اینی که با یه نفر تو رابطه ست و هر کاری هم می کنن برای رسیدن بهش 

بعضی دخترها هم برای توجیح میان دست به پیشگویی میزنن که آره به نظر میاد فلانی با پارتنرش مشکل داره یا سردن پس عیب نداره اگه ابراز علاقه کنی به پسره 

اولاً که همه رابطه‌ها ممکنه یه مشکلاتی هم داشته باشن و رابطه گل و بلبل مال فیلم هندیاست دوماً حتی اگه دو نفر خیلی هم مشکلات حادی با هم داشته باشن یا نسبت به هم سرد باشن باز هم دلیل بر ابراز علاقه ما نمی شه 

چون اون فرد اگه مشکلی هم با پارتنرش داشته باشه اگه بخواد خودش کات می کنه و تازه بعد از اونم باید یه مدتی وارد رابطه جدید نشه تا به طور کامل پرونده رابطه قبلی رو در ذهنش ببنده اون وقت شما مجازی به ابراز علاقه نه اینکه بری فکر و تمرکز کسی که تو رابطه هست رو منحرف کنی به سمت خودت و باعث بشی رابطه اون ها از مسیر عادی و طبیعیش منحرف بشه به امید اینکه یه رابطه خوب برای خودت فراهم کنی 

من تا حالا در هیچ رابطه‌ای نبودم ولی این رو می دونم که خیلی توهین آمیزه که بخواید به حریم روابط دیگران تجاوز بکنید حتی اگر اون دیگران به زعم شما با هم مشکل داشته باشن 

با دیدن یک سری بی اخلاقی‌ها واقعاً آدم سرخورده میشه از خیلی چیزها با خودش میگه وقتی دخترها به هم رحم نمی کنن و خیلی ریلکس پیشنهاد میدن که برو به پسری که تو رابطه ست ابراز علاقه کن مگه عمرت چقده و خیلی راحت همجنس خودشون رو زیر پا می ذارن پس چه انتظاری باید داشت که آقایون خانم‌ها رو زیر پا نذارن کلاً چطوره همه همدیگه رو زیر پا بذاریم 


مرتبط با خواستگاری و ابراز علاقه دختر به پسر:

آقای محترم، من شما رو دوست دارم، جرمه؟

خودم اقدام کنم یا منتظر بمونم پسر مورد علاقه م خودش قدمی برداره

معایب خواستگاری دختر از پسر چیه ؟

آیا دختران می تونن خواستگاری کنن ؟

نمی دونم همکارم نظرش راجع به من چیه

می خوام به پسر مورد علاقه م پیشنهاد بدم ولی غرورم اجازه نمیده

اگه دختری از شما درخواست ازدواج بکنه چه برخوردی می کنید ؟

چرا ما دخترا نباید از پسرا خواستگاری کنیم ؟

ترس از عواقب خواستگاری دختر از پسر

چه طوری بدون سبک شدن، به پسری که ردش کردم ابراز علاقه کنم ؟

چه طوری پسر مورد علاقه مون رو به ازدواج ترغیب کنیم؟

تحت چه شرایطی خودم میتونم اقدام به خواستگاری از پسری کنم؟

چشم تو چشم شدن با پسری که درخواست ازدواجم رو رد کرد

نگران اینم که بهم بگه من هیچ حسی بهت ندارم

چه جوری به پسر مورد علاقم بفهمونم که دوستش دارم

چرا ما دخترا نباید از پسرا خواستگاری کنیم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ابراز علاقه برای ازدواج (۸۱ مطلب مشابه)