سلام و عرض ادب

من پسری هیجده ساله ام و تقریباً یک ماهه دیگه هم کنکور دارم. واقعیتش اینه که خیلی کم برای کنکور خوندم و اصلاً هدفی براش ندارم، چون بیشتر دانشگاه‌هایی که مدنظرمه، از طریق کنکور پذیرش نمی کنن.

به نظام علاقه مند هستم و احتمال زیادی وجود داره که وارد افسری سپاه بشم. علاوه بر نظام، به اطلاعاتی شدن هم علاقه مند هستم. و این احتمال هم وجود داره که وارد اطلاعات سپاه یا وزارت اطلاعات بشم. وزارت اطلاعات می دونم از چه طریقی می شه واردش شد اما اطلاعات سپاه رو نمی دونم. حالا سوالم اینه که چطور می تونم وارد اطلاعات سپاه بشم؟ آیا دانشگاه مخصوصی داره؟ 

همچنین ماموران اطلاعاتی کارشون دقیقاً چیه؟ خودم کارهاشون رو تا حدودی می دونم ولی کارهای روزمره و وظایف شون دقیقاً چیه؟ 


مرتبط:

می خوام وارد دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین بشم

برای ورود به دانشگاه افسری رتبه کنکور اهمیت داره؟

بعد از علاقه به پزشکی عاشق خدمت در سپاه پاسداران هستم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشاغل نظامی (۱۴ مطلب مشابه)