سلام

همه ما می دونیم که این روزها چقدر داره بهمون سخت می گذره، پست‌های خانواده برتر که خودش آینه این روزهای وضع سلامت روح و روان ما هست پر از تنهایی و غم و رنج و بی حوصلگی کاربران هست. روزهای سخت قرنطینه و تو خونه موندن که با اومدن پیک دوم تو اکثر شهرها تحمل خیلی هامون رو کم کرده 

تو این وضع گرونی و مشکلات اقتصادی که خودش یه مشکل بزرگ بود با این وضع از رونق خیلی از کسب و کارها کم شده و بعضی‌ها هم عملاً از کار بیکار شدن و موندن تو خونه. 

کسی که دانشجو بود و تنها دلخوشیش دانشگاه بود مجبوره از پشت کامپیوتر درس بخونه، کنکوری‌ها همین جوری موندن و نمی دونن سرنوشت شون قراره چی بشه و خدا می دونه با تغییر تاریخ کنکور چقدر استرس می کشن مجردها که حداقل سرشون رو با دوستان شون خوش کرده بودن تنها تر شدن و به احتمال زیاد تو خونه موندن بیشتر باعث مشکلاتی هم با خانواده بشه، اون هایی که بچه کوچک دارن تو خونه کلافه شدن از دست بچه، افراد مسن یه دلخوشی شون نشستن تو پارک و صحبت با هم سن و سال‌های خودشون بود یا گذاشتن مجلس روضه و... که همه و همه تعطیل شدند.

سرتون رو درد نیارم همه مون با مشکلات مختلفی دست و پنجه نرم می‌کنیم پیر و جوون و دختر و پسر نداره هر کس به یه شکلی، می‌خواستم بدونم چی کار کنیم حال مون بهتره شه؟ یا حداقل بدتر نشه، چه جوری خودمون رو قوی نگه داریم وقتی دیگه توانی برامون نمونده، شما چه جوری حال خودتون رو خوب می‌کنید؟ چی کار می‌کنید که کم نیارید؟ جا نزنید و با همه مشکلات ادامه بدید.

نظرات تون خیلی برام مهمه و احتمالاً برای باقی کاربران هم مهم باشه

با تشکر 

"صدف صدفی"


پیشنهاد:

می خوام بدبین نباشم به خودم و آینده ام

چطوری میتونم امیدوار باشم؟

نا امیدی نتیجه امیدوار بودن به غیر خداست

من چی کار کنم که یه کم به آینده امیدوار بشم؟

تجربه های امیدوار کننده در زندگی

امیدوارم بتونم راهم رو پیدا کنم

مشکل ناامیدی و کمبود اعتماد بنفس دارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل روز جامعه (۶۵ مطلب مشابه)