سلام به همه

من فعلاً در مرحله احراز هویت سجام هستم، می خوام از طریق بورس سهام عدالتم رو بفروشم اما تخصص و دانش کافی ندارم از طرفی برخی میگن فریب تبلیغات بورس رو نخورید تو این اقتصاد ضعیف برخی میگن نه باید سوادش رو داشته باشی تا سود کنی، اصلاً گیج شدم.

این‌ همه تبلیغات بورس هست اگر نرم سراغش میگم از بقیه غافل موندم اگر برم میگم من که تازه کارم سرم کلاه نره. از طرفی شاغلم و سرم خیلی شلوغه وقت ندارم برم آموزش بورس و این‌گونه موارد.

از طرفی میگم بهش دست نزنم، همین‌جوری بذارم بمونه این سهام تا زیاد بشه بعد میگم چه فایده وقتی یک ریالش دست خودم نباشه؟ همین‌جوری از روی صفحه ‌نمایش دلم رو خوش کنم زیاد شده؟

اطرافیانم که ماها قبل سهام عدالت شون از طریق بانک به روش غیر بورسی فروختند اما هیچ پولی براشون واریز نشده و این منو بیشتر ترسونده.

اگر از روش غیر بورسی 30 درصد اول رو بفروشم آیا می تونم از باقی مونده اش در هر مرحله بعداً سی درصد دیگه بفروشم؟ آیا من حق دارم در روش غیر بورسی، انتخاب کنم کدوم سهام ها رو بفروشم یا خود بانک هر چی دلش خواست؟

خوب اگر سهام های بارزش رو بانک انتخاب کنه و من حق انتخاب نداشته باشم من که ضرر می‌کنم؟

بعد از کجا بدونم کدوم سهام بهتره و ارزشش بیشتره و بیشتر می شه؟ همه ش، حس می‌کنم فریب می‌خورم، خیلی سرگردانم و تردید دارم

دوستان متخصص لطفاً راهنمایی کنند ممنون


مرتبط با فعالیت در بورس:

روش خرید سهام شرکت های تازه وارد و عرضه اولیه در بورس

راهنمایی در مورد روش وارد شدن به بورس و ماندن در آن

به بورس میشه به عنوان یه کار فکر کرد ؟

می خوام وارد بورس بشم

میخواستم سرمایه گذاری در بورس رو یاد بگیرم

تجربه های شما در مورد کلاس های آموزش فعالیت در بورس

فریب تبلیغات بورس رو نخورید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
بورس (۹ مطلب مشابه)