با سلام فرشید هستم، مدت زیادی نیست که با اینجا آشنا شدم و علاقه زیادی به مطالعه نظرهای همه کاربران دارم و آشنایی با ذهنیات و تفکرات آدم‌ها برام شیرینه.

می‌خواستم به عنوان یکی از صدها کسانی که نظرهای شما عزیزان رو می خونن، از شما کاربران بخوام که هنگام نظر نوشتن بیشتر به علائم نگارشی و پاراگراف گذاری دقت کنید.

نظر شما، اثر شماست که تا سال‌ها باقی می مونه و افراد بسیاری اون رو خواهند دید، زیباتره اگر به کیفیت نوشتار خودتون دقت بکنید. 

جوری که من تا به حال متوجه شدم کاربران عموماً دو دسته هستن بعضی ها کامنت هاشون مرتب و پاراگراف بندی شده هست و بعضی های دیگه بدون هیچ فاصله ای یکنواخت می نویسند. خب برای خواننده طبیعتاً خوندن کامنتی که پاراگراف گذاری شده هست آسون تره. 

اصولاً متن یکنواخت چشم رو اذیت می کنه و یکی از دلایل اختراع پاراگراف همین کمک به آسون تر شدن خوانش متن هست. 

من خودم شخصاً با اینکه علاقه زیادی دارم نظرات همه رو بخونم و هیچ کامنتی رو از قلم نندازم چون دوست دارم از هر کسی چیزی یاد بگیرم، ولی گاهی با دیدن نظرهایی که یکنواخت هستن و پارگراف گذاری نیستن، به خصوص نظرهای طولانی، رغبتم به خوندن اون نظر کم می شه. اصولاً نظرهایی که در اون ها رعایت پاراگراف گذاری شده بیشتر جذب کننده هستن. 

شما اگر می خواید کامنت تون بیشتر دیده بشه و بیشتر خونده بشه باید پاراگراف گذاری رو رعایت کنید. شاید شما ندونید نظرتون چقدر ارزشمنده، کار سختی هم نیست هر سه چهار خط که می نویسید یک بار کلید () رو میزنید بعد نوشتن رو ادامه میدید. 

نکته بعدی رعایت فاصله میان واژه ایه، گاهی برخی دوستان رعایتش نمی کنن و کلمات شون به هم چسبیده ست که این موجب بدخوانی می شه. 

در پایان می‌خواستم انتقادی بکنم از بعضی کاربران، اینکه تحمل آرا و نظرات مختلف رو داشته باشیم، هر نظری نکته‌ای درش وجود داره، هر فردی از یک جنبه‌ای به موضوع نگاه می کنه که شاید به ذهن ما نرسیده باشه، پس به جای گارد گرفتن در برابر نظرات مخالف سعی کنیم درک شون کنیم و نکات به درد بخورش رو برای خودمون استخراج کنیم تا عقاید خودمون رو چکش کاری کنیم و ارتقا ببخشیم. 

باور کنید همه ما اون قدر جا برای فهمیدن چیزهای جدید از دیگران داریم که حد نداره، با تشکر از این که این مطلب رو خوندید.


مرتبط:

نظرات منتقدان ناشناس تایید نشه!

کسانی که در بخش نظرات درگیر میشن، وقتش نشده تغییر کنن ؟

نقد عقاید در خانواده برتر

آتش بس در جنگ بین دختران و پسران خانواده برتری

یک توصیه به مشارکت کنندگان در بخش نظرات پست ها

نشانه های بی فایده بودن بحث

در مقابل کاربرانی که جو رو متشنج می کنند ایستادگی کنیم

انتقاد از بعضی مشارکت کنندگان در بخش نظرات پست ها

انتقاد از کاربران خانواده برتر

روش تاثیر گذاری واقعی روی طرف مقابل

برخورد با اندک کسانی که آرامش وبلاگ رو به هم میزنند

پیشنهادی بهتر شدن محتوای نظرات شما در خانواده برتر

درخواست کمک برای مدیریت نظرات توهین آمیز

لزومی نداره اگه راه حلی نداریم انرژی منفی روانه زندگی کسی بکنیم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه)