من پسر 28 ساله هستم

تمام شرایطم برای ازدواج ایده آله ، دانشجوی دکتری برق دانشگاه امیر کبیرم و کارم دارم که درآمدش خوبه اگه دکتری بگیرم عالی میشه سربازیم رفتم مدتیه خودمو خانوادم دنبال مورد مناسب برای ازدواج اند تو چند مورد کاملا به توافق رسیدم ولی سر مهریه های سنگین پا پس کشیدم بابا چه خبره مگه پسری که میاد خواستگاریتون بردتونه که این همه مهریه رو بالا میگید مهریه رو بالا میگید که دستش بسته باشه ازتون پیروی کنه؟

 ولی من به هیچ عنوان فریب نمی خورم همون طور که ائمه اطهار گفتن با زنان با مهریه بالا ازدواج نکنید که شومند منم دیگه کم کم دارم نا امید میشم پاک زندگی کردم تو این همه دوران تحصیلیم با دخترا حتی در مورد مسایل درسی حرف نزدم برای من خیلی سخته که خودمو برده کنم فقط بگید چرا اینقدر خانواده ها روی مهریه بالا اصرار دارن

مرتبط:


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مهریه (۱۱۶ مطلب مشابه)