سلام دوستان

ببخشید سوالی در مورد سهام عدالت دارم، لطفاً خانم‌ها و آقایونی که اطلاعاتی دارید به من کمک کنید و منو راهنمایی کنید. 

من روش مستقیم آزاد سازی سهام عدالت رو انجام دادم و تو سامانه سجام هم ثبت نام کردم و کد ۱۰ رقمی رو هم گرفتم، الان مونده به دفاتر پیشخوان برم برای احراز هویت و گرفتن کد بورسی. 

الان مشکلی که من باهاش دارم اینه که من از بورس چیزی نمی دونم، سوالم اینه که اگه برای احراز هویت هم رفتم و کد بورسی بگیرم بعدش باید چی کار کنم؟، اگه این سهام همین طوری بمونه و من هیچ کاری باهاش نکنم ارزشش روز به روز کم‌تر می شه؟، یعنی از اصل پول کم می شه؟، حتماً باید باهاش خرید و فروش انجام بدم یا اگه همین طوری بذارم باشه و کاری باهاش نکنم اصل پولم سر جای خودش باقی میمونه؟ 

می شه لطفاً منو راهنمایی کنید که عاقلانه ترین کاری که می تونم انجام بدم چیه؟، من نمی خوام تو بورس خرید و فروش انجام بدم و نمی خوام هم که سهامم رو بفروشم، اگه همین طوری بمونه و من کاری باهاش نکنم چه اتفاقی می افته؟

از چند نفر هم که پرسیدم گفتن این طوری اگه فقط سهام رو نگه داری و کاری نکنی از اصل پول کم می شه که اون هم مطمئن نیستم اطلاعات درستی بهم داده باشن. ممنون می شم اگه شما اطلاعاتی دارید منو راهنمایی کنید.

کارت اعتباری سهام عدالت چیه و از کجا باید بگیریم، کسانی که روش غیر مستقیم و انتخاب کردن می تونند این کارت رو بگیرن. من پول لازم دارم هفته بعد باید  ۵ میلیون پول جور کنم 


مرتبط با فعالیت در بورس:

روش خرید سهام شرکت های تازه وارد و عرضه اولیه در بورس

راهنمایی در مورد روش وارد شدن به بورس و ماندن در آن

به بورس میشه به عنوان یه کار فکر کرد ؟

می خوام وارد بورس بشم

میخواستم سرمایه گذاری در بورس رو یاد بگیرم

تجربه های شما در مورد کلاس های آموزش فعالیت در بورس

فریب تبلیغات بورس رو نخورید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
بورس (۹ مطلب مشابه)