سلام

ان شاء الله هم زمانی آماده شدن مقدمات ارسال این پست و روز ولادت حضرت علی اکبر علیه السلام که روی جوان نامگذاری شده، نشانه پر خیر و برکت بودن راهی باشه که می خوایم طی کنیم.

همون طور که کاربران قدیمی تر خانواده برتر می دونن برای پاسخ گویی درخواست های زیاد کاربران مبنی بر فراهم کردن زمینه ی آشنایی کاربران با هم با هدف ازدواج، طرحی رو پیاده کردیم با عنوان واسطه گری ازدواج در خانواده برتر که به دلایلی موفقیت آمیز نبود، شاید در بحث اعتمادسازی ضعیف عمل کردم ...

در هر حال جدیدا با مجموعه ای آشنا شدم که دغدغه های بنده رو در مورد واسطه گری برای ازدواج خانواده برتری ها کاهش داده.

اولین دغدغه ب مجوزهای قانونی بود، دوم اعتبارسنجی افراد و سوم کمبود وقت و عدم دسترسی که افرادی که بتونن در این راه کمک حال باشن.

مجموعه ای رو می خوام خدمت تون معرفی کنم که بنده می تونم با فراغت بال در بخش معرفی کاربران متقاضی ازدواج فعال باشم. به این صورت که زمینه رو برای معرفی بهتر افراد فراهم می کنم. برای استفاده از این مجموعه برای ازدواج شما ابتدا لازمه که در اپلیکیشن آدم و حوا عضو بشید، بعد از عضویت یه کد به شما داده میشه و شما می تونید به طور مختصر مشخصات و معیارهایی که دارید رو در اپلیکیشن منتشر کنید.

کمکی که بنده می تونم به شما بکنم اینه که برای شما در خانواده برتر یک صفحه ی جداگانه ایجاد می کنم. شما می تونید در این صفحه معیارهایی که دارید رو مفصل توضیح بدید. می تونید طرز فکرتون رو در مورد مسائل مختلفی که در خانواده برتر مطرح میشه بگید تا دیگران بهتر شما رو بشناسند.

فایده ی این کار اینه که وقتی در اپلیکیشن آدم و حوا ی برای آشنایی شتر با شما تقاضای واسطه گری میده، اطلاعات کامل تری از شما داره، بنابراین احتمال این که یک ارتباط به ازدواج ختم بشه بالاتر میره و کار واسطه ها هم کمتر میشه، بنابراین واسطه ها هم فرصت پیدا می کنن کیفیت خدمات شون رو بالاتر ببرن.

در صفحه ای که برای شما ایجاد خواهد شد، کاربران هیچ راه ارتباطی به غیر از بخش نظرات صفحه تون ندارن، شما یک کد در اپلیکیشن آدم و حوا دارید، هر کس خواست بیشتر با شما آشنا بشه اول باید در اپلیکیشن آدم و حدا عضو بشه، عضویتش تائید بشه  و اون هم یک کد بگیره و بعد تقاضای واسطه گری بده و بگه می خوام با فلان شخص با کد کاربری ... ارتباط بگیرم.

بنابراین شما از این به بعد علاوه بر نام کاربری که تا الان در خانواده برتر نظر می دادید می تونید یه نام کاربری دیگه هم داشته باشید که از اون برای معرفی بهتر خودتون برای ازدواج استفاده کنید.

 

خب بریم سراغ معرفی مجموعه واسطه گری آدم و حوا؛

 

 

اطلاعاتی که ارائه میدم از طرف این مجموعه برای بنده ارسال شده؛

مجموعه تسهیلگری و توانمندسازی ازدواج آدم و حوا با تلاش جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه در جهت پیشبرد فرمایش مقام معظم ی نسبت به ترویج امر  ازدواج صحیح و همچنین گس ازدواج  ی و شکل گیری خانواده بر مبنای تعالیم و قرآن و در نهایت نیل به سمت جامعه ی تشکیل شده.

ه آدم و حوا سعی کرده تا با استفاده از بستر فناوری اطلاعات و تکنولوژی شیوه مشاوره ازدواج به روش اصیل سنتی و ی رو احیا و از ظرفیت تکنولوژی در این حوزه استفاده کنه. 

اصلی ترین خدمات آدم و حوا شامل : 

۱- خدمات همسانگزینی به روش اصیل و سنتی

۲- خدمات آموزشی

۳- خدمات مشاوره ای 

۴- خدمات تسهیلگری 

۵- ایجاد شبکه خیرین ازدواج

 

 

مجموعه آدم و حوا همچنین در راستای همسان گزینی در بحث ازدواج دانشجویی آماده همکاری با نهاد ی دانشگاه های مختلف کشور هست و تا به امروز نیز دانشگاه هایی چون دانشگاه صنعتی شریف، علوم شکی، الزهرا و رضا علیه السلام از پلتفرم آدم و حوا استفاده کردند.

آدم و حوا همچنین از حمایت نخبگان علمی و دانشگاهی و همچنین مراکز معتبری همچون بنیاد کرامت رضا، پارک علم و فناوری، جمعیت رضایی ها و ... برخورداره، و همچنین بعنوان طرح برتر جشنواره خانواده رضوی آستان قدس رضوی در آذر ماه ۹۸ انتخاب شد. 

توضیحات بیشتر درباره مجموعه ی آدم و حوا رو می تونید در خبرگزاری فارس بخونید ← کلیک کنید

 

مجموعه وساطت ازدواج آدم و حوا

تلفن پشتیبانی :  05138584204 

آدرس دفتر مرکزی : مشهد ، خیابان جمران ۱۳ ساختمان المان

آدرس دفتر تهران : تهران ، بلوارمیرداماد ، نبش نساء

دریافت اپلیکشین در بازار