سلام خدمت کاربران

در مورد بورس چند سوال داشتم، اول بگم من آدم عجولی نیستم، یعنی به هیچ وجه انتظار نتیجه دهی ۶ ماهه و ۱ ساله و حتی ۲ ساله در بورس رو ندارم، با توجه به سنی که دارم صبرم بالاست.

برای خودم زمان بندی کردم که پنج سال (۲۰ تا ۲۵) فقط آموزش ببینم و مطالعه کنم، ۵ سال آزمایشی سرمایه گذاری کنم و دنبال کسب تجربه باشم، و از ۳۰ به بعد تازه جدی کارم رو شروع کنم و عجله ای برای کسب سود ندارم.

امیدوارم پستم به درد بقیه کاربران بخوره، سوال اولم اینه؛

کلاس معتبری میشناسید که بورس یاد بده؟، در حد اطلاعات اولیه و نحوه شروع کار، من ساکن تهران هستم.

سوال دوم هم اگه در مورد هزینه کلاس ها اطلاعی دارید، راهنمایی بفرمایید

و سوال آخر اینکه اگه تجربه ای، پندی یا نکته ای دارید بنده رو آگاه کنید.

اگه منابع مطالعاتی قوی و معتبر و پایه هم میشناسید معرفی کنید

ممنونم از شما

یه دنیا ازتون ممنونم


مرتبط با فعالیت در بورس:

روش خرید سهام شرکت های تازه وارد و عرضه اولیه در بورس

راهنمایی در مورد روش وارد شدن به بورس و ماندن در آن

به بورس میشه به عنوان یه کار فکر کرد ؟

می خوام وارد بورس بشم

میخواستم سرمایه گذاری در بورس رو یاد بگیرم

تجربه های شما در مورد کلاس های آموزش فعالیت در بورس



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در سرمایه گذاری (۵۰ مطلب مشابه)