سلام

آیا میشه گفت پسری که به تازگی پیج های تخصصی آموزش مسائل زناشویی رو دنبال میکنه به طور هدفمند قصد ازدواج داره یا نه دلیل نمیشه؟، آخه برادرم قبلا پیج های این طوری دنبال میکرد اما تخصصی و آموزشی نبودن و فقط یه سری پیج هایی بودن که ممکنه هر پسر یا دختری صرفا به خاطر کنجکاویش دنبال کنه،(پیج ناجور نه. پیج های مسائل زناشویی اما الکی و مسخره و جک و اینجور چیزها که کنجکاوی پسر و دخترها رو تحریک میکنه). 

ولی الان حدود پنج ماهه مرتب که چکش میکنم میبینم پیج های تخصصی و پزشکی زناشویی رو دنبال میکنه. پیج هایی که هدفمند آموزش مسائل مربوط به زن و شوهر رو تو برنامه شون دارن. واقعیت اینه که دوست دارم تجربه آقایون در سن ازدواج یا خانم هایی که برادر یا پسری در سن ازدواج رو دارن بدونم. 

بیشترین چیزی که باعث شده بخوام دلیل روانشناسی این کار برادرم رو بفهمم اینه که جدیدا تمام پیج هایی که تخصصی آموزش میدن و مسائل رو موشکافی میکنن و اطلاعات میدن دنبال میکنه و این دقیقا رفتاری برخلاف رفتار چند سال اخیرش بوده. 

اون موقع ها صرفا پیج های مسخره بازی رو از سر کنجکاوی دنبال میکرد. برادرم 29 سالشه و خجالت میکشم مستقیم ازش در این مورد چیزی بپرسم. سابق هم دختری رو دوست داشت که البته بعد یه مدت مثل اینکه از سرش افتاد و به جز یک بار، دیگه حرفش رو نزد. همون یک بار هم من با ازدواجش با اون مورد مخالف بودم و سر نگرفت و الان رابطه خیلی خوبی با هم نداریم سر همون قضیه. 

بیشتر دوست دارم دلیل روانشناسی این کارش رو بدونم. دوست دارم اگه فکر ازدواج به سرش افتاده یه مورد خوب رو بهش پیشنهاد بدم که شاید هم کدورت مون رفع بشه و هم اون سر و سامونی بگیره. کلا فکر میکنید جوونی که یهویی اینطور تغییری در روند به دست آوردن اطلاعات زناشوییش پیدا شده ازدواج رو به طور هدفمند بهش فکر میکنه و این یه نشونه خوب محسوب میشه یا اینکه ربطی نداره به این قضیه؟ 

پیشنهادتون رو هم درباره باز کردن سر صحبت باهاش بگید. ممنونم.


مرتبط:

ای کاش وقتی ۲۴ ساله بودم ازدواج میکردم

قبول کنیم که اکثر ما پسرها در شرایط فعلی توانایی ازدواج کردن رو دیگه نداریم

در حق من که بچه ی آخرم داره ظلم میشه

30 سالمه، چرا دخترها زنم نمیشن و قبولم نمیکنن؟

مشکلات یک پسر در ایران

به نصیحت های والدین، جامعه و دوستان گوش نکنید، هر چه زودتر ازدواج کنید!

از بی همسری خسته شدم

پدر دختر مورد علاقم اعتقاد داره نمی تونم خرج یه زندگی رو بدم

صفحه گفتگوی پسران درک نشده

خسته شدم، هر جا میرم همه میگن چرا زن نمیگیری ؟

یه پسر 30 ساله چه چیزایی باید داشته باشه برای ازدواج؟

پسرهای 35 به بالا معمولا چه معیارهایی واسه ازدواج دارن؟

چرا خواستگارم تا 35 سالگی زن نگرفته؟

پسر 32 ساله ی صفر کیلومتر بی عرضه است ؟

پسر 31 ساله ای که بهترین گزینه ی ممکن رو برای ازدواج می خواد


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج فرزندان (۱۸۰ مطلب مشابه) ازدواج و مسائل پسران حدود ۳۰ سال (۴۲ مطلب مشابه)