سلام

من آقا و دانشجوی ترم ۴ کارشناسی مدیریت امور بانکی هستم. در یک دانشگاه غیرانتفاعی، با این که رشته م همینه ولی اطلاعات کمی در این مورد دارم و خواستم ابهاماتم برطرف بشه.

بقیه دانشجو ها هم بهشون دسترسی نداشتم یا مثل خودم اطلاعاتی در مورد بازار کار نداشتند برای همین اینجا مطرح کردم.

از نظر معتبر بودن دانشگاه از خیلی ها پرسیدم و گفتند که این دانشگاه و این رشته خوبه و جای پیشرفت داره، ولی سوالم اینه که بعد حدود دو سال آینده که فارغ‌التحصیل میشم باید از چه طریقی اقدام کنم؟

شرایطش چیه و از نظر دروس باید چه اطلاعاتی داشته باشم؟، از دروس دانشگاه کدوم ها باید برای همیشه تسلط کافی داشته باشم تا به مشکل برنخورم؟، دانشگاه کار عملی و کارآموزی نداره، اگر بخوام مهارتی کسب کنم چه دوره هایی بگذرونم؟

اگر کسی اینجا کارمند بانک هست یا اطلاعاتی داره ممنون میشم راهنمایی کنید.


مرتبط:

شرایط استخدام در بانک های دولتی



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
معرفی مشاغل (۳۰ مطلب مشابه)