سلام

ما وضع مالی مون خوب نیست، میخوام کاری کنم ماهیانه چند صد هزار تومانی به درآمد مون اضافه بشه، یه جا خوندم تو بورس، سهام عرضه اولیه بخریم ضرر نداره، فقط سود هست و احتیاج نیست علم و سواد بورس داشته باشیم، نمیدونم راسته یا دروغ؟

من نمی تونم ریسک کنم، می ترسم ضرر کنم و پولم هدر بره، در مورد بورس و سهام عرضه اولیه هیچ اطلاعاتی ندارم، نمی دونم چی کار کنم و به کجا برم ثبت نام کنم، به اینترنت وارد نیستم، میشه بریم دفاتر پیشخوان ثبت نام کنیم؟

ممنونم

مرتبط با فعالیت در بورس:

روش خرید سهام شرکت های تازه وارد و عرضه اولیه در بورس

راهنمایی در مورد روش وارد شدن به بورس و ماندن در آن

به بورس میشه به عنوان یه کار فکر کرد ؟

می خوام وارد بورس بشم

میخواستم سرمایه گذاری در بورس رو یاد بگیرم

تجربه های شما در مورد کلاس های آموزش فعالیت در بورس



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
اقتصاد خانواده (۱۱۵ مطلب مشابه) مشورت در سرمایه گذاری (۵۰ مطلب مشابه)