سلام

دختر ۲۰ ساله ای هستم که بعد ۳ بار کنکور تجربی دادن امسال مدیریت صنعتی سراسری قبول شدم منتها نسبت به رشته ام تردید دارم، من هدفم از درس خوندن اینه که هر چه سریعتر وارد بازار کار بشم و آزمون استخدامی بدم و کارمند دولت بشم، اطرافیانم میگن حسابداری بهتر از مدیریت هست و من فکر میکردم از پس حسابداری بر نمیام، اما الان که دانشگاه اومدم ریاضیات مون اونقدرها هم که من فکر میکردم سخت نیست و به نظرم میتونم حسابداری بخونم.

حالا از شما مشورت میخوام، به نظرتون تغییر رشته بدم به حسابداری؟، یا مدیریت بخونم؟، تو آزمون های استخدامی تو کدوم شانس قبولیم بیشتره؟ (برای ارشد مدیریت مالی و یا مدیریت mba رو خیلی دوست دارم)

ممنون میشم راهنماییم کنید.

مرتبط با رشته حسابداری:

رشته کامپیوتر یا حسابداری؟

برای ورود به بازار کار حسابداری از کجا باید شروع کرد؟

روی خیاطی تمرکز کنم یا حسابداری؟

آینده شغلی کدوم بهتره، حسابداری یا خیاطی؟

تبادل نظر فارغ التحصیلان حسابداری در مورد وضعیت شغلی و درآمد

مهندسی عمران، دکترای بیوتکنولوژی، ریاضی کاربردی یا حسابداری؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
آینده شغلی رشته ... (۱۹۶ مطلب مشابه)