آدم کتاب‌ دوستی هستم که اصلا کتاب نمی‌خونه...!، شاید برای شما هم پیش اومده باشه ولی من هر کتابی که باز می‌کنم و شروع میکنم به خوندن میبینم نه! خوشم نمیاد و میذارم کنار. من بیشتر از موضوعات اجتماعی، زندگی و زناشویی و موارد مشابه این علاقه مندم. (اطلاعاتی که برای آینده‌م مفید باشه)

همیشه دنبال این هستم که چیز جدیدی در این زمینه یاد بگیرم، در ضمن کتاب های ساده را می‌پسندم و دنبال متون فلسفی و جملات پیچیده نیستم. دوست دارم چند کتاب ارزشمند در مورد موضوعات اجتماعی  روز، ازدواج، شناخت همسر و جنس مکمل، نوع برخورد، و همه‌ی موارد این‌ چنینی مطالعه کنم.


مرتبط:

معرفی بهترین و اثرگذارترین کتاب ها در رابطه با ازدواج

معرفی کتاب در زمینه آموزش مسائل زناشویی

معرفی کتاب راهنمایی ازدواج و همسرداری

معرفی کتاب ازدواج مثل آب خوردن آسان است


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
معرفی کتاب (۵۸ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)