سلام دوستان

میشه یه روانشناس و مشاور خوب تو کرمان معرفی کنین؟، فقط من نمیدونم باید برم پیش مشاور یا روانشناس، برای استرس و کمبود اعتماد به نفس میخوام مراجعه کنم.

من فقط موقع سخنرانی و کنفرانس استرس میگیرم، اما در کل آدم شوخ و گرمی هستم، حتی با کسانی که خیلی وقت نیست میشناسم شون، و چون اعتماد به نفس پایینی دارم تو دوره لیسانس خیلی اذیت شدم، اما الان که میخوام واسه ارشد برم دانشگاه بیشتر استرس دارم، آخه ارشد همه ش سمینار و این جور چیزهاست. 

از علائم استرس هم همه ش بهم دست میده تعریق و لرزش صدا و خشکی دهان و یخ کردن دست و پا و تپش قلب حتی تو شکمم نبض میزنه!

مرتبط با معرفی مشاور و روانشناس:

از کدوم روانشناس در تهران شخصا نتیجه مثبت گرفتید؟

معرفی روانشناس در تهران که هزینه ی بالایی نگیره

معرفی روانشناس خوب در تهران

معرفی مشاور برای مشاوره عاطفی و بحث ازدواج در تهران

معرفی مرکز مشاوره قبل از ازدواج در غرب یا شمال غرب تهران

معرفی مشاور برای مشاوره پیش از ازدواج در تهران



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
معرفی مراکز مشاوره (۱۴ مطلب مشابه)