سلام

من قصد خاصی از گفتن این حرف ها ندارم ولی واقعا بعضی چیزها به آدم فشار میاره؛

من تو یه خانواده کاملا غیر مذهبی بزرگ شدم، پدرم مشروب میخوره،(همیشه نه معمولا مهمونی)، خانواده مادرم همه از این ها هستند که با تاپ میگردن،(پدر و مادرم جدا شدن و من با پدرم زندگی میکنم)، ولی پدر من رو حجاب حساس بود، یعنی از اول زندگیش نه، بعد یه سری اتفاقات تا اون جا که بعد از ازدواج مجددش همسرش تا دو یا سه سال هد سر میکرد ولی منو از همون اول آزاد گذاشته بود.

تو خانواده پدریم فقط منو یکی از عمه هام بی حجابیم، حالا این بی حجاب منطورم این نیست که با تاپ و شلوارک باشیم نه، من در حد همون تیشرت شلوارم، با نامحرم هم دست میدم.

تفکر بعضی ها واقعا چیه که من یا دخترها و پسرهایی مثل من که مانتو جلو باز میپوشن موهاشون رو باز میذارن، شلوار کوتاه میپوشن، یا یه تتو میزنن، میگید خرابه، آره آقا جون، من نه نماز میخونم، نه روزه میگیرم، ولی از صد تا آدم هایی که ادعای دین و مذهب میکنن بیشتر به خدا اعتقاد دارم، تا حالا هم با پسری دوست نشدم، با اینکه دورم پره از این چیزها.

آهای آدم مثلا مذهبی، مگه تو مذهب شما نگفته قضاوت ممنوع، پس چرا دخترهای مثل من که تو خیابون میخندن و دختر پسر براشون فرقی نداره تا وقتی که طرف از حد خودش نگذره همه براشون مثل دوسته، چرا ما رو خراب میدونید و پسرهای این شکلی هم خیلی عذر میخوام ل ا ش ی میدونید ؟

من با جرات میگم که من دلم از صد تا آدم مثلا با خدا پاک تره، خدا سرور من نیست، خدا برای من یه دوسته، من حاضر نیستم که خودم رو تغییر بدم که هیچ، تازه افتخارم میکنم، مطمئن باشید اگه یه روزی حجاب اجباری برداشته بشه اولین نفر منم که میرم خیابون برای شادی، چرا وقتی من با مانتو جلو باز راحتم خودم رو عذاب بدم که چادر بپوشم و هزار تا کثافت کاری بکنم(سوء تفاهم نشه، منظورم آدم های این چنینی هستن).

اصلا من یه دختر خراب با یه دل پاکم، نظر اون آقا یا خانوم مذهبیم اصلا مهم نیست.


مرتبط با بدحجابی:

خانم بد حجابی که مبلغ حجاب شد

یک دلیل منطقی برای بد حجابی خودتون بفرمایید

آقایون غیر مذهبی واقعا از بد حجابی خانم شون در جامعه ناراحت نیستند؟

راه درست امر به معروف یه بد حجاب چیه ؟

چند سوال برای کشف عقاید بد حجاب ها

دید خانم های متاهل نسبت به خانم های بد حجاب و با حجاب

اثرات زنان بد حجاب روی مردان متاهل مذهبی

از کجا می شه فهمید هدف یه دختر از بد حجابی چیه ؟

ریشه یابی علت بد حجابی در جامعه

می تونم یه دختر بد حجاب رو با حجاب کنم ؟

بد حجابی یه خانم دلیلی برای بد بودن اون نیست

رابطه ی بین خشکسالی و زلزله با بد حجابی و گناه

بی حجابی یا بد حجابی چقدر با بی عفتی ارتباط داره؟

ترکیب نوحه و بد حجابی ، هدفشون چیه ؟

چند استدلال در مورد بحث حجاب



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
حجاب (۱۱۱ مطلب مشابه) مسائل خانم های مخالف حجاب کامل (۸ مطلب مشابه)