راستش نمیدونم دوستم داره یا نه، خیلی درگیرش شدم، باید بگم که دوسش دارم و در واقع اینکه بفهمم اونم دوستم داره برام مهمه واقعا، همه چی از چشم تو چشم شدنی شروع شد که دو دقیقه طول کشید، یعنی نه مثل سریال ها. 

داشتم در رابطه با موضوعی بهش توضیح میدادم و به صورت اتفاقی دو دقیقه ی تمام به چشم هاش خیره بودم، و از همون جا ازش خوشم اومد. شاید مثل بچه های نوجوون به نظر برسه اما نمیدونم منی که دهه هفتادی هستم چرا این طوری عاشق شدم؟

پسر مغروری هستش، با این حال خوش برخورد و مهربون، از این دسته پسرهایی که عمرا به یکی بگه دوستت دارم، و از دوستاش شنیدم این عمرا عاشق کسی بشه، یعنی از موقعیت شغلیش از رفتارهاش معلومه که توقعات بالایی داره، من سعی کردم جلوش خودم باشم. 

یه شخصیته شیطون و با حال میگن دارم، من با اینکه ادب رو توی صحبت باهاش رعایت کردم هر موقع که دیدمش نتونستم جلوی این دو رفتارم رو بگیرم که منه واقعیه چند باری باعث خنده ش شدم، تا حالا هول شده جلوم و ... ، تا حالا دیدم داره یواشکی نگاه میکنه، اما من هر بار گذاشتم به پای اینکه اتفاقی بوده، نمیدونم واقعا از طرفی با خودم میگم هر قدر هم شیک و مرتب باشم عاشق یکی مثل من نمیشه، هر قدر هم سعی کنم خوب و آراسته باشم نه موهام بلونده نه هم دوست دارم ابروهام رو رنگ کنم. 

یه بار تو یه مکان که بودیم یهو یه خانوم اومد پیشش، ولی جوری با اون خانوم رفتار میکرد که مثلا انگار دوسته معمولی اونه، اما دوستش برعکس اینقدر با اون خانوم گرم گرفته بود، راستش من پیشنهاد یکی از دوستان این آقا رو جلوی خودش رد کردم و حتی حاضر نشدم نگاهش کنم. 

و اینکه بعد ها این آقا یهو آشنا هم در اومد، حتی یک بار وقتی بعد از مدتها منو دید داشت با موبایل صحبت میکرد یهو بلند گفت باشه چشم جوری که مثلا منو دوستام بشنویم، نمیدونم واقعا نمیدونم شاید حساس شدم، شاید اشتباه میکنم، شاید عادی بوده!


مرتبط با عشق یک طرفه :

نمی دونم چطور به پسر مورد علاقم بفهمونم که عاشقشم

فقط می خوام بدونه که عاشقش هستم، می دونم بهش نمیرسم

چرا عاشق یه نفر شدم که میدونستم هم کفو من نیست

به صورت یک طرفه عاشق پسرهای جذاب میشم اما ...

به صورت یک طرفه عاشق یه مدل شدم

اگه قرار نبود بهش برسم، پس چرا عاشقش شدم؟

خیلی سخته آدم عاشق کسی باشه و نتونه اقدامی بکنه

عاشق یکی از زن های بازیگر سینمای ایران شدم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
عشق یک طرفه (۴۴ مطلب مشابه)