سلام

میخواستم راجع به آزمون استخدامی آموزش و پرورش ازتون سوال بپرسم. من تو سایت ایران استخدامم پرسید منتها کسی جواب نمیده. اگه میشه و کسی میدونه لطفا به این سوالات جواب بده؛

1- اول اینکه فرق استادکار و هنرآموز کامپیوتر چیه؟، تفاوت فقط در حقوقشونه؟، در محل کارشون؟، تعداد واحدهایی که باید تو دوره پاس کنن؟

کدومش بهتره؟، یه توضیحی راجع بهشون بدید.

2- دوم اینکه اگه من شهری قبول بشم خارج از استان محل زندگیم باید تو همون شهر تدریس کنم؟، من دفترچه سال قبل رو که خوندم نوشته بود 10 سال تعهد.

یا نه میشه که تو شهر خودم تدریس کنم و فقط دانشگاه رو اگه جای دیگه قبول شدم به اون شهر میرم و بعد از یک سال دوباره میتونم برگردم شهرم؟، گویا امسال شرط بومی بودن حذف شده.

3- سوم اینکه آیا باید مدرک icdl از آموزشگاه داشته باشم؟، من خودخوان از روی کتاب یاد گرفتم و کاملا مسلطم آیا کافیه؟

4- من مدرک لیسانسم مدرکه موقته، اون قبوله؟، چون حالا حالاها مدرک اصلی رو نمیدن.

میدونم سوالام یه کم سطحیه ولی استرس دارم. ممنون میشم راهنماییم کنین.


مرتبط با آزمون های استخدامی:

معرفی منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش

تجربیات شما در مورد آزمون های استخدامی

معرفی منبع برای سوالات آزمون های استخدامی



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
آزمون های استخدامی (۱۰ مطلب مشابه)