سلام 

دختری هستم تقریبا 20 ساله و طبق اون چیزهایی که  واسه م رخ میده و به بقیه گفتم میگن که بختک داری. اوایل متوجه داشتن بختک نبودم و این موضوع به سال های خیلی قبل برمیگرده، وقتی که دبستان بودم خوب خاطرم نیست فکر کنم سوم دبستان تا کمی بزرگتر شدم و دیدم بیشتر میشه، به مامانم گفتم گفت بختک داری.

در خواب حالت هایی واسه م اتفاق می افتاد و هیچی دست خودم نبود، نه میتونستم تکون بخورم نه کسی رو صدا بزنم، واقعا نمیتونم چه جوری توصیفش کنم، همین الان البته کمی قبل تر دچار این حالت شدم.

مدتی این حالت رو نداشتم، به خیال خودم که تموم شده اما تموم نشده و خیلی اذیت میشیم،  خسته شدم از این وضع.

بعضی وقت ها، دلم میخواد یکی رو صدا بزنم توی اون وضعیت، ولی نمیتونم. امشب خیلی ترسناک تر از قبل برام اتفاق افتاد، اول صدای سگ همین که خواستم چشام رو باز کنم دچار این حالت شدم. من نمیدونم و نمیتونم باهاش کار بیام، میگن باید ازدواج کنی ولی مگه من چقدر سن دارم؟، خواهشا این پست رو جدی بگیرید اگه چیزی میدونین بهم بگین.


مرتبط:

تجربیات شما در مورد بختک یا فلج خواب



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)