امروزه استفاده از دزدگیر فروشگاهی و یا گیت فروشگاهی برای سوپرمارکت ها ، فروشگاه های پوشاک و سایر خرده فروشی ها که کالاهای خود را در دسترس مشتریان قرار می دهند ، یک امر ضروری است.

این مقاله به شما کمک می کند تا در قسمت های مختلف سایت چشم سوم بتوانید با انواع لوازم جانبی و کاربرد های آنها متناسب با نیاز و شرایط فروشگاه خود آشنا شوید. به طور کلی در قسمت تگ فروشگاهی ( تگ دزدگیر ، تگ پوشاک و ... ) می توانید با انواع تگ دزدگیر از نظر سایز تگ دزدگیر ، فرکانس تگ دزدگیر ، طرح تگ دزدگیر و نوع به کارگیری آن آشنا شوید و سپس در قسمت گیت فروشگاهی ( دزدگیر فروشگاهی ) با انواع آنتن دزدگیر از لحاظ مشخصات فنی ( فرکانس گیت دزدگیر ، سایز گیت فروشگاهی ، طرح گیت دزدگیر ) متناسب با شرایط محیطی فروشگاه خود و نوع تگ دزدگیر انتخاب شده و مورد نیاز خود آشنا شوید.

همچنین بسته به نوع کالای خود میتوانید در قسمت لیبل های امنیتی ( لیبل دزدگیر ، برچسب دزدگیر و یا تگ برچسبی ) با انواع لیبل دزدگیرRF و لیبل دزدگیر AM از نظر سایز (لیبل 4*4 لیبل 5*5 لیبل 3*3 لیبل 2*6)، فرکانس و کارایی و یا در قسمت دزدگیر موبایل و یا دزدگیر لوازم الکترونیکی با انواع لوازم جانبی دزدگیر فروشگاهی و در قسمت جعبه های امنیتی با انواع جعبه های محافظ و کارایی های آنها که توسط شرکت چشم سوم ارائه شده است، آشنا شوید .

بدیهی است زمانی که اجناس شما با اجازه و آگاهی شما قصد خروج از گیت دزدگیر و یا دزدگیر فروشگاهی را دارند نیازی به آلارم گیت دزدگیر ندارید ، پس لازم است که تگ فروشگاهی ( تگ پوشاک ، تگ دزدگیر ) و یا لیبل دزدگیر ( تگ برچسبی ، لیبل امنیتی ، برچسب دزدگیر ) و سایر محصولات محافظتی از اجناس شما جدا شده و یا خنثی شوند. به همین منظور شما می توانید در قسمت جدا کننده تگ فروشگاهی ( مگنت تگ ، تگ باز کن وغیره ) با انواع آن آشنا شوید و در قسمت خنثی کننده لیبل دزدگیر ( لیبل سوز، باطل کننده لیبل و غیره ) با طرح ها و فرکانس های متفاوت خنثی کننده های لیبل آشنا شوید.

 

گیت های ضد سرقت فروشگاهی یا همان گیت امنیتی فروشگاهی از خروج غیر مجاز اجناس فروشگاه جلوگیری به عمل می آورد. در یک فروشگاه که دارای این نوع گیت های امنیتی میباشد، قطعات پلاستیکی یا کاغذی کوچکی بر روی اجناس نصب می شود که این قطعات به تگ دزدگیر یا لیبل دزدگیر معروفند. پس از انتخاب کالا توسط مشتری و مراجعه به صندوق برای پرداخت هزینه کالاها، فروشنده توسط دستگاه خاصی به نام جداکننده تگ، تگ ها را از کالا جدا می سازد یا لیبل های چسبانده شده روی کالا ها را توسط دستگاهی به نام خنثی کننده لیبل، غیر فعال می نماید.

 

در نهایت مشاورین ما در شرکت چشم سوم آماده ارائه بهترین پیشنهاد ، متناسب با درخواست ، بودجه مالی و نوع نیاز شما از طریق تلفن ها ، ایمیل و شبکه های اجتماعی شرکت چشم سوم هستند.

چشم سوم , بزرگترین مرجع فروش آنلاین دزدگیر فروشگاهی و تگ فروشگاهی

تهران، شهرآرا، تقاطع جلال آل احمد، ساختمان گلزار، طبقه 3، واحد 305
همراه: 09128871071
تلفن: 9-88242878


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رپورتاژ آگهی (۴۳ مطلب مشابه)