سلام

من جوانی ۲۵ ساله هستم، از ۲۰ سالگی کار کردم، الان هم سرمایه ای دارم، درآمد ماهانه ای هم دارم، به خاطر بی پولی کلی فرصت از دست دادم، هم دختر مورد علاقه ام، هم جوونی خودم رو، هم فکر هایی که داشتم، یعنی اگه شرایط کشور خوب بود وضعیت من و البته شما هم بهتر بود، تا که الان بالاخره کمی به ثبات رسیدم.

با توجه به بی ارزش بودن پول ملی، شرایط سخت کاری در ایران مثل بی ثباتی، و رقابت های ناعادلانه، نظر شما در مورد تاسیس شغل در کشور های همسایه به خصوص عراق چی هست، آیا بازار آن ها رونق داره، و از شغلی که من قرار است تاسیس کنم استقبال می کنند، البته من هم اون ارز رو به داخل میارم.

شغل مورد نظر -> دفتر ارائه و اجرای خدمات داخلی ساختمان ( مثل ایزوگام ، درب و پنجره و ... )

ممنونم از شما


مرتبط:

از کجا میشه تاجر عراقی-عربی پیدا کرد؟

تجربیات شما در مورد شرایط کار در عراق



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در سرمایه گذاری (۵۰ مطلب مشابه)