سلام

به نظر شما چرا ما آدم ها بعضی وقت ها در مواقع حساس زندگی مون تصمیماتی رو میگیریم که چند سال بعد وقتی فکر می کنیم چرا این تصمیم رو گرفتیم، دلیلش رو نمی دونیم و پشیمون میشیم؟، مثلاً انتخاب رشته در مدرسه و دانشگاه، انتخاب شغل، انتخاب همسر و ...

من که خودم از انتخاب رشته مدرسه و دانشگاه هر دو ناراضی بودم و هستم و هنوز به مرحله انتخاب شغل و ازدواج نرسیدم که اونم احتمال داره بازم اشتباه کنم.


مرتبط با تصمیم گیری:

کسی که میتونه بهترین تصمیم رو بگیره خود آدمه

مشکلاتی دارم که نمی دونم چه تصمیمی باید بگیرم

تو سال جدیدی که داره میاد تصمیم به تغییر گرفتین؟

همه ش تو زندگی تصمیم اشتباه گرفتم

چکار کنم راحت حرفم رو بزنم و تصمیم بگیرم؟

من نمیدونم با عقلم تصمیم بگیرم یا با دلم؟

نمیدونم تصمیمی که گرفتم درست بوده یا نه؟

چکار کنم شوهرم احساسی تصمیم نگیره؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
موفقیت در زندگی (۱۲۹ مطلب مشابه) آموزش تصمیم گیری (۹ مطلب مشابه)