من امسال ارشد قبول شدم شهر ایلام و غیرانتفاعی هم بود. بعدش تکمیل ظرفیت اومد و من پر کردم متاسفانه بدون فکر این کارو انجام دادم و الان روزانه قبول شدم و چابهاره. این شهر از محل زندگی من خیلی فاصله داره و البته بخاطر شرایط مادرم نمیخوام برم. درصورتی که طبق اطلاعیه سازمان سنجش من باید رشته ای رو برم که تو تکمیل ظرفیت قبول شدم و رشته قبلی ملغی هست. اگه نرم سال دیگه حق شرکت تو آزمون رو ندارم. اینم بگم خانوادم مشکلی با رفتن من ندارن خودم دلم راضی نمیشه. تو رو خدا هر کی راه حل داره بگه. از وقتی نتیجه ها اعلام شدن دارم عذاب میکشم. 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)