سلام 

من این روزها به علت مشغله هاى کارى کمترى میتونم بیرون برم، ولى دیروز که بعد دو سه ماه تونستم برم بیرون یه هوایى عوض کنم، دقت کردم دیدم استایل خانوم ها عوض شده نسبت به سال هاى قبل.

چیزى که قبلا تو فصل گرما مد بود شلوارهاى جذب و نیم تنه و این چیزها بود که واقعا جلوه ى خوبى نداشت، بدن نما و موجب جلب توجه فراوان، اما امسال مانتو هاى بلند و آزاد مد شده و زیرش پیراهن یا بلوز شلوارهاى خیلى آزاد و خوشگل میپوشن و هم پوشش قشنگیه هم بدن نما نیست، من که خوشم اومد.

به نظرم یه ترند مناسب عرف جامعه ى ماست البته من هنوز به شخصه نمیتونم همچین ریسکى کنم و پوششم خیلى عادیه معمولا، ولى از دیدگاه من این پوشش نسبت به سال هاى قبل پیشرفت زیادى داشته، میخواستم نظر دوستان دغدغه مند مقوله ى حجابم بدونم.

به نظرتون این پوشش چه مشکلى داره؟ و این طریقه ى خوبى براى فرهنگ سازى نیست؟ ترند کردن استایل هایى که نه مردم بهش گارد بگیرن و انگ حکومتى و سیاسى بهش بزنن هم در عین زیبایى به قول معروف جلف نباشن.

مرتبط با بدحجابی:

خانم بد حجابی که مبلغ حجاب شد

یک دلیل منطقی برای بد حجابی خودتون بفرمایید

آقایون غیر مذهبی واقعا از بد حجابی خانم شون در جامعه ناراحت نیستند؟

راه درست امر به معروف یه بد حجاب چیه ؟

چند سوال برای کشف عقاید بد حجاب ها

دید خانم های متاهل نسبت به خانم های بد حجاب و با حجاب

اثرات زنان بد حجاب روی مردان متاهل مذهبی

از کجا می شه فهمید هدف یه دختر از بد حجابی چیه ؟

ریشه یابی علت بد حجابی در جامعه

می تونم یه دختر بد حجاب رو با حجاب کنم ؟

بد حجابی یه خانم دلیلی برای بد بودن اون نیست

رابطه ی بین خشکسالی و زلزله با بد حجابی و گناه

بی حجابی یا بد حجابی چقدر با بی عفتی ارتباط داره؟

ترکیب نوحه و بد حجابی ، هدفشون چیه ؟

چند استدلال در مورد بحث حجاب



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
حجاب (۱۱۱ مطلب مشابه)