گروه نماسازان مدرن با پرسنل اجرائی توانمند و استاد کار با سابقه درخشان در زمینه نظارت و اجرای انواع نماها توانسته است تجربه و دانشی افزون در این صنعت به دست آورد و آمادگی خود را جهت فروش ، طراحی ، نظارت و اجرای نماهای کامپوزیت و نما های چوب  (ترمووود)  با بهترین کیفیت درسراسر کشور را اعلام می دارد.

نمای کامپوزیت

نمای ظاهری ساختمان همواره از اهمیت زیادی نزد ساکنان، مالکان، سازندگان ساختمان ها و شهرداری های شهر ها برخوردار است. به یقین می توان گفت که نمای ساختمان یکی از اصلی ترین معیارهای سنجش کیفیت یک ساختمان از نظر بازدید کنندگان آن می باشد. فضای بصری هر شهر با نمای ساختمان های ساخته شده در آن شهر رابطه مستقیم دارد و از این رو است که شهرداری های شهر های بزرگ همواره به  نمای ساختمان توجه ویژه ای دارند.  امروزه طراحان و مجریان نمای ساختمان ازمواد و مصالح گوناگونی جهت طراحی نمای ساختمان ها استفاده می نمایند که از آن جمله می توان به انواع مختلف سنگهای ساختمانی، سیمان، رنگ های نما و نمای ساختمان کامپوزیت اشاره نمود.

 

نمای کامپوزیت ساختمان یکی از جدید ترین نماهای موجود در صنعت ساختمان می باشد  که به دلیل زیبایی و مزایای منحصر به فرد طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است.
اجرای سریع،تنوع در رنگ،عایق  صوتی . مقاوم در مقابل سرما وگرما،سبکی ساختمان و بازسازی هر گونه نمای قدیمی به زیباترین و جدیدترین نمای مدرن و کلاسیک امروزی از مهم ترین مزایای نمای ساختمان کامپوزیت می باشد.

 

مزایای پانل های کامپوزیت :

  1. مستحکم در برابر فرسایش
  2. پایداری در هنگام زلزله
  3. تنوع رنگ ، طرح و اندازه
  4. عایق صوتی و حرارتی
  5. مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش

نمای چوب ساختمان

 

ترموچوب (ترمووود) جدیدترین روش مقاوم سازی چوب برای استفاده در فضای باز مانند نمای چوب ساختمان می باشد. از ویژگی چوب ترمو می توان به خالص و طبیعی بودن ، ثبات ابعاد ، سبکی و ماندگاری بالا در انواع شرایط آب و هوایی اشاره کرد. استانداردهای بالای ترمووود امکان بکارگیری آن را در فضای باز ، محیط های مرطوب مانند کنار استخر ، نمای چوبی ساختمان و در ساخت و تولید مبلمان فضای باز ایجاد می کند.
نکته دیگری که در بکارگیری چوب های ترمو بسیار حائز اهمیت است اجرای صحیح و استاندارد آن می باشد چرا که حتی با کیفیت ترین چوب ترمو (ترمووود) در اثر اجرای غیر استاندارد در فضای باز و نمای چوبی ساختماندچار مشکل خواهد شد . استانداردهایی که بایستی به آن توجه کرد شامل روش برش چوب ، روش پیچ کردن ، فاصله پیچها ، استفاده از چوب زیر سازی ، فاصله اولین پیچ از سر الوار و جنس پیچ مورد استفاده می باشد.
استفاده از چوب های ترمو(ترمووود) در فضای باز ، نمای چوبی ساختمان ، محیط های مرطوب و فضای داخلی دارای مزایای خاص خود می باشد. اگر در انتخاب ترموود ، استفاده از رنگ با کیفیت و ماندگاری بالا و اجرای استاندارد با دقت ویژه صورت گیرد، این مزایا بیش از آن چیزی است که تنها در ظاهر ساختمان دیده شود . در آینده به شرح بیشتر این مزایای ترمووود که در ظاهر دیده نمی شود خواهیم پرداخت .

دفتر مرکزی
اصفهان ، خیابان کاوه ، بعد از بیمارستان سوانح سوختگی ، نبش بن بست ۳۸
تلفکس ۰۳۱-۳۳۴۵۶۹۵۸ موبایل ۰۹۱۳۱۱۱۱۹۸۴ ایمیل zare@modernisf.ir


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رپورتاژ آگهی (۴۳ مطلب مشابه)