بسم الله الرحمن الرحیم

سلام خدمت همه دوستان

دختر و پسری برای ازدواج به هم معرفی شدن که دارای این ویژگی ها هستند؛

پسر خوب و با اخلاق، اهل تلاش و کار، و از نظر جسمی هم خوب هست.

دختر محجوب و مهربان، یک سال بزرگتر از آقا پسر، مدرک دختر فوق لیسانس و پسر دیپلم ، خانواده دختر از لحاظ مالی بهتر از پسر ، از نظر جسمی هم دختر چهره و اندام معمولی دارن، با توجه به اختلافاتی که هست به نظرتون ادامه آشنایی به صلاح هست؟

ممکن هست با این شرایط اقتدار و تکیه گاهی مرد دچار مشکل بشه؟، چقدر تفاوت تحصیلی و سطح مالی و بزرگتر بودن سن دختر (همه با هم در یک کیس) ممکنه ایجاد مشکل بکنه؟


در مورد ازدواج با پسران دارای مدرک پایین تر :

در ازدواج با خواستگار نظامی و دیپلمه که 9 سال ازم بزرگتره دو دل شدم

لیسانسه هستم و یه خواستگار با تحصیلات ابتدایی دارم

به خواستگاری که تحصیلاتش پایین تر از شماست جواب مثبت می دهید؟

می تونم با آدم معمولی با تحصیلات کم یا سطح فکر پایین زندگی کنم؟

تحصیلات خواستگار چقدر برای دختر و خوانواده ش مهمه ؟

چرا مدرک تحصیلی یکی از معیارهای مهم ازدواج برای دختران است؟

چرا دخترا در ازدواج اینقدر به تحصیلات طرف مقابل اهمیت میدن ؟

مسائل مالی در خواستگاری:

وضعیت مالی خانواده دختری که باهاش ازدواج می کنیم چطور باید باشه؟

به هیچ وجه ازدواج نکنید با دختری که وضع مالی ضعیف تری از شما داره

انواع کفویت در ازدواج ← کفویت اقتصادی

چگونگی بحث در مورد ریز مسائل مالی در خواستگاری

به دختری علاقمند شدم که از نظر مالی سطحش بالاتره

دوست دارم همسر آیندم تحصیلات و وضع مالی بهتری داشته باشه

عاشق دختریم که نظر مالی ،فرهنگی و اجتماعی هم تراز نیستیم

ازدواج با پسری که از لحاظ مالی و تحصیلی سرتره ، چه مشکلاتی داره ؟

به خاطر مشکل مالی می خوام از پسر مورد علاقم فاصله بگیرم

در ازدواج ،به وضعیت مالی طرف مقابل تا چه حد توجه می کنید ؟

خانواده همسرم در حد نامتعارف انتظار کمک مالی ازم دارن

قصد ازدواج بدون داشتن کفویت های مالی و فرهنگی

میشه با ازدواج با دختر پولدار به پول رسید ؟

پدیده ای عجیب در تهران ، ازدواج با دختران بسیار پولدار


مرتبط با ازدواج دختر با پسر کوچکتر از خود :

یه خواستگاری دارم که 1 سال از من کوچکتره

پسری رو که از لحاظ سنی و تحصیلی پایین تره رد کنم؟

می خوام با پسری که دو سال ازم کوچکتره ازدواج کنم

زنی 36 ساله هستم که عاشق پسری 25 ساله شدم

با وجود مخالفت خانوادم با یه پسر کوچکتر و تحصیلات پایین تر ازدواج کردم

در 28 سالگی خواستگار پاسداری دارم که یک سال ازم کوچکتره

پسر مورد علاقم یک سال ازم کوچکتره

خواستگار دلخواهم یه سال ازم کوچکتره، جواب رد بهشون بدم

نظر دخترها در مورد ازدواج با پسری که 6 سال کوچکتره چیه ؟

دختری هستم که عاشق همکارم که 7 سال ازم کوچکتره شدم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج با پسر کوچکتر از خود (۲۱ مطلب مشابه) تفاوت تحصیلی در ازدواج (۳۵ مطلب مشابه) مسائل مالی در خواستگاری (۱۸ مطلب مشابه)