با سلام

دوستان بنده پسری ...2 ساله، دارای تحصیلات کارشناسی ارشد در رشته شیمی گرایش بیو تکنولوژی ، برای کار تا کنون به ۱۴ وزارت و سازمان دولتی مراجعه کرده ام ، چه به صورت حضوری و چه تلفنی ، ابتدا شهرستان محل زندگی، سپس مرکز استان و بعد از آن مرکز ، تا کنون هیچ نتیجه ای حاصل نشده ، در بعضی از ادارات گفتند که جذب نیرو فقط از طریق آزمون انجام می شود (آزمون دستگاه های اجرایی یا مهندس شیمی نمی خواهند یا در گرایشی می خواهند غیر از گرایش بنده)، در بعضی ادارات گفتند که به تخصص شما نیازی نداریم و در بعضی گفتند که ( به صراحت ) باید بند پ داشته باشید.

خلاصه بعد از همه این رفت و آمد ها به بخش خصوصی و نیمه خصوصی مراجعه کردم، با ۱۴۷ شرکت خصوصی و نیمه خصوصی، از جمله بسیاری از پتروشیمی ها و پالایشگاه ها و داروسازی ها و صنایع غذایی و ... مکاتبه کردم و یا مراجعه حضوری داشتم و یا تماس گرفتم، تعدادی از آنها گفتند رزومه ام را برایشان ایمیل و یا فکس کنم ، اگر خواستند تماس می گیرند ، من نیز چنین کردم، بسیاری دیگر نیز گفتند چون سابقه کار ندارم ، نمی توانند به من کار بدهند ( من بعد از فارغ التحصیلی به خدمت سربازی رفتم و حدود یکسال است که سربازیم تمام شده و با این حال سابقه کار از من می خواهند )، و تعدادی شرکت هم گفتند حضوری مراجعه کن  و فرم پر کن اگر خواستند تماس می گیرند ، من نیز چنین کردم ولی باز هم خبری از کار نشد.

عده زیادی هم گفتند که شرکتشان به دلیل تحریم ها و اوضاع نابسامان اقتصادی در حال تعدیل نیروست و نیروهای خودشان هم اضافه است. حال از شما عزیزان می خواهم اگر راه حلی به ذهن شما میرسد ، که به اشتغال من کمک کند  ، لطفاً بنده را راهنمایی کنید، فکر کنید برادر خودتان این مشکل برادر خودتان است.


مرتبط:

به عنوان شیمیست کجا می توانم مشغول به کار بشم ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)