با عرض سلام

دوستان یه مشکلی برام پیش اومده. من یه بار در دوران عقد طلاق گرفتم البته بدون داشتن رابطه جنسی و اینکه دوشیزه هستم. و یه آقایی قصد ازدواج دارند و منو سالیان ساله که میشناسند حتی قبل ازدواجم هم خواستگارم بودن ولی من به خاطر شرایط بی نهایت سخت کاری شون قبول نکردم چون هشت ماه در سال جنوب کشور هستند. 

وقتی که خبر جدایی بنده رو شنیدند بلافاصله مادرشون رو روانه کردند. خیلی ترس دارم که نکنه دوباره اشتباه کنم، یه کم بیشتر توضیح میدم ؛

ایشون یه خواهر دارند و یه مادر فقط، پدر ندارند و اینکه مادرشون این بار اومدند جلو گفتند که پسرم خونه داره جهیزیه کامل خیلی مهمه و اینکه پدر زن پسرم باید ساپورت مالی کنند. 

من و خانوادم تعجب کردیم چون شرایط مالی این آقا از اولش عالی بود، الانش هم عالی تر شده و اینکه وضع مالی پدر بنده هم خوبه، بدون اینکه بخوام پزی بدم. دفعه قبل طرف برای پول اومد ولی اشاره ای نکرده بود زندگیم جهنم شد جدا شدم. حالا نمیدونم خیلی میترسم. و اینکه مادرش رو حمایت مالی از جانب پدرم میخوان نگرانم میکنه، چون میترسم نکنه باز هم منو دوست نداشته باشه. و اینکه شغلش خیلی سخته. میترسم راهنمایی کنید. 


مسائل مالی در خواستگاری:

وضعیت مالی خانواده دختری که باهاش ازدواج می کنیم چطور باید باشه؟

به هیچ وجه ازدواج نکنید با دختری که وضع مالی ضعیف تری از شما داره

انواع کفویت در ازدواج ← کفویت اقتصادی

چگونگی بحث در مورد ریز مسائل مالی در خواستگاری

به دختری علاقمند شدم که از نظر مالی سطحش بالاتره

دوست دارم همسر آیندم تحصیلات و وضع مالی بهتری داشته باشه

عاشق دختریم که نظر مالی ،فرهنگی و اجتماعی هم تراز نیستیم

ازدواج با پسری که از لحاظ مالی و تحصیلی سرتره ، چه مشکلاتی داره ؟

به خاطر مشکل مالی می خوام از پسر مورد علاقم فاصله بگیرم

در ازدواج ،به وضعیت مالی طرف مقابل تا چه حد توجه می کنید ؟

خانواده همسرم در حد نامتعارف انتظار کمک مالی ازم دارن

قصد ازدواج بدون داشتن کفویت های مالی و فرهنگی

میشه با ازدواج با دختر پولدار به پول رسید ؟

پدیده ای عجیب در تهران ، ازدواج با دختران بسیار پولدار


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج زنان مطلقه یا بیوه (۷۷ مطلب مشابه) مسائل مالی در خواستگاری (۱۸ مطلب مشابه)