سلام بر دوستان عزیز

آقایونی که بالای 30 سال ازدواج کردن آیا همه تون مثل من سخت تون هست دنیای تنهای تون جدا بشید ؟ من تو عمرم همیشه تنها بودم، تو هیچ رابطه ای نبودم و همیشه کنار مادرم بودم و به این روال عادت کردم، اما حالا که عقد کردم برام سخته رویه زندگیم رو عوض کنم، مثلا دوست دارم شب ها تنهایی بخوابم، صبحانه م رو تنهایی بخورم، تصمیمات زندگیم رو تنهایی بگیرم.

همیشه باید کنار خانومم باشم، سختمه دوست دارم تو مهمونی سر سفره هر جا خواستم بشینم بایدی در کار نباشه، همیشه باید بهش توجه بکنم سختمه، اینکه بهم خیلی توجه میکنه سختمه، اینکه هر شب باید حتما شب بخیر بگم و صبح باید حتما صبح بخیر بگم سختمه.

اینکه توی جمع خانومم بهم ابراز علاقه میکنه و حضار در جمع لبخند میزنن خجالت میکشم سختمه، میرم تو یه ارگانی جایی میپرسه متاهلی یا مجرد یه جوری میشم میگم متاهلم، در کل برام سخته نوع زندگی کردنم وصل باشه به شخص دیگه ای.

من اخلاق عجیبی دارم با اینکه همسرم رو خیلی دوست دارم و رابطه مون هیچ مشکلی نداره، ولی وقتی بیشتر از دو روز خونه مون هست خسته میشم دوست دارم بره خونه شون تا دوباره تنها بشم البته این مختص ایشون نیست کلا در مورد همه همین جوری هم مثلا خاله م میاد خونه مون دوست دارم زودی بره .

کلا فقط جمع خودم و پدر مادرم رو دوست دارم، و اینکه وقتی یکی از دوستان یا فامیل صحبت از ازدواجم میکنه بدم میاد یه جوری میشم، همیشه حس میکنم مجردی یه چیز بی نظیری بوده که من از دست دادم، انگار عادت کردم که همه منو به چشم یه پسر مجرد ببینن نه فرد متاهل انگار یه چیزی رو سی و چند سال حفظ کردم بعد یهو از دستش دادم.

در صورتی که من همیشه خونه، کار، خونه، کار و اهل هیچ چیزی نبودم که بگم با متاهلی دستم بسته میشه. من زمان مجردیم خیلی دوست داشتم ازدواج کنم ولی نمیدونم چرا اینجوری شدم

شاید واسه تون خنده دار باشه مشکل من، ولی باور کنید انگار از کره زمین بردنم کره ماه تا این حد احساس تغییر میکنم، توی زندگیم تا حالا اینجور موقعیت رو تجربه نکرده بودم 

سوالم از شما اینه که؛ 

چه جوری به زندگی متاهلی عادت کنم ؟


مرتبط:

30 سالمه، چرا دخترها زنم نمیشن و قبولم نمیکنن؟

مشکلات یک پسر در ایران

به نصیحت های والدین، جامعه و دوستان گوش نکنید، هر چه زودتر ازدواج کنید!

از بی همسری خسته شدم

پدر دختر مورد علاقم اعتقاد داره نمی تونم خرج یه زندگی رو بدم

صفحه گفتگوی پسران درک نشده

خسته شدم، هر جا میرم همه میگن چرا زن نمیگیری ؟

یه پسر 30 ساله چه چیزایی باید داشته باشه برای ازدواج؟

پسرهای 35 به بالا معمولا چه معیارهایی واسه ازدواج دارن؟

چرا خواستگارم تا 35 سالگی زن نگرفته؟

پسر 32 ساله ی صفر کیلومتر بی عرضه است ؟

پسر 31 ساله ای که بهترین گزینه ی ممکن رو برای ازدواج می خواد


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
راهنمای زوج های جوان (۷۴ مطلب مشابه)