سلام 

من مدتیه مشکل لکه بینی دارم، خانوم ها میدونن چه مکافاتیه! دکترم گفت به علت آی یو دی مسی که داشتم هست .حالا اون رو برداشتم و میخوام آی یو دی میرنا استفاده کنم. از خانوم ها خواهش میکنم که اگه کسی تحربه ای در مورد استفاده از آی یو دی میرنا داره بیان کنه .

شنیدم این مدل آی یو دی به علت داشتن پروژسترون باعث چاقی میشه، آیا درسته ؟ من وزنم مناسبه و دوست ندارم چاق بشم. از طرفی شنیدم آی یو دی میرنا پریود رو تنظیم میکنه و واسه من که دچار لکه بینی شدم خوبه .

لطفا اگه کسی از آی یو دی میرنا استفاده کرده منو راهنمایی کنه .

با تشکر


مرتبط:

پیشگیری از بارداری با آی یو دی (IUD)



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
پیشگیری از بارداری (۱۸ مطلب مشابه)