سلام

برای من خیلی جالبه بعضی از دختران نمی خوان جواب نه بشنون! ولی وقتی به یک پسر جواب نه میدن اصلا اون رو نمی فهمن!

این مطلب رو برای اون مطالبی ارسال کردم که دختره عاشق پسره شده بود و نمیدونست چطوری بگه و یا اینکه به پسره گفتن و بعد پشیمون شدن و پسره نه گفت و یا بعدا جوگیر شد و ...

بعد جالبه که دختران میان این جور جاها میگن که دختر نباید به پسر پیشنهاد بده! نه، وای چه کار بدی، چقدر آخه!، دختر غرورش میشکنه دختر فلان و بهمان ولی این طور نیست اصلا . 

مگه همه پسرانی که خودشون شروع کننده پیشنهادن و بعدا دختره نامردی و خیانت میکنه (در ازدواج و دوستی) اون جا پسر ضربه میخوره با اینکه اول پسر پیشنهاد داده بود ایراد نداره ؟ اگه دختر این طوری بشه ایراد داره ؟ چرا شما دختران فکر میکنید که مردان آدم نیستن و داغون نمیشن؟ مگه در همین خانواده برتر ندیدید که این همه مرد هنوزم درگیر عشق بیست سال پیش شون هستن! دختری که مثلا بهش نگفتن یا نه شنیدن و ... ؟ این مردان مرد نیستن احساس ندارن؟ حتما میخواید بگید که دختران احساسی ترن و بیشتر ضربه میبینن و از این حرف ها.

ولی این ها فقط یه مشت حرفه. مگه یادتون نیست داخل اون پستی که پسره عاشق دختره شده بود داخل کلاس زبان بدبخت نه شنیده بود داشت به در و دیوار میزد راهی پیدا بکنه که دل دختر رو بتونه به دست بیاره و ...

این حرف که دختر نباید پیشنهاد بده (دوستی و ازدواج) مثل این حرفیه که میگن مهریه باید پشتوانه زن باشه چون زن ضعیفه و احساسی و ... و هزار حرف دیگه که فقط برای بازار گرمی زده میشه. چرا چون بعضی از دختران خیلی خودخواه هستن ، مثلا میگه مهریه بالا باشه اگه مرد بد از آب در اومد ادب بشه ولی وقتی زن بد از آب در اومد هیچ چی، بازم باید مرد ادب بشه ! عجب داستانیه وقعا.

به هر حال میخواستم اینو بگم که مرد هم دل داره و اگه میخواید بهتون ثابت بشه اگه پست های مردای این وبلاگ رو بخونید متوجه میشید که اتفاقا بعضا مردان خیلی احساسی تر و مهربان تر هستن و بیشتر در این موارد ضربه میخورن .

و به عنوان یک مورد اضافه میگم. به خدا این حرف ها رو دیگه نزدید که شان و شخصیت دختر حفظ بشه و ... تمام این تفکراتی که درباره دخترا دارید مردان هم دارن. مردا هم وقتی از یه دختر خوش شون میاد هزار تا آسمان ریسمون میبافن و ... اتفاقا مردان احساسی تر هستن چون به محض اینکه میبینن عاشق میشن ولی زن ها بیشتر از نحوه صحبت و شخصیت و ... خوش شون میاد به هر حال میخوام بگم که این ها یه مشت تعارف و حرفه . 

موضوع از این قراره که خیلی از پسران از دخترانی خوش شون میاد که دختران از اون ها خوش شون نمیاد. بعد پسر نه میشنوه و ضربه میخوره و بعد میاد هر چی ثابت بکنه دختره هیچ اهمیتی نمیده و پسر بیشتر اذیت میشه.

و از اون طرف دختر هم ممکنه همین اتفاقا براش بیوفته پس هیچ فرقی نداره برای دختر و پسر و انقدر نسبت به مردا خشمگین و بی احساس نباشید و فقط نگید شخصیت دختر حفظ بشه، کلاس دختر حفظ بشه و ... آقا جان مرد هم شخصیت داره، احساس داره، دل داره، آدمه فقط خودتون آدم نیستید که میخواید نه نشنوید فقط خودتون آدم نیستید که میاید میگید ما از پسره خوشمون اومده و دوست داریم اون پسره به ما بگه ولی نمیدونیم چرا نمیگه میخوایم بهش بگیم و ... خب برعکسش هم هست پسران از دخترانی خوش شون میاد و این همه جون شون در میاد ولی دختره هیچ اهمیتی نمیده. 

دیگه تکرار مکررات نمیکنم باقی داستان رو تو نظرات دوستان بحث کنید


مرتبط:

خواستگارم با یه بار نه شنیدن پا پس کشید

میترسم برم خواستگاری، تحمل جواب نه شنیدن ندارم

از ترس نه شنیدن از دخترم خواستگاری نمیکنن

جواب منفی شنیدن اینقدر بده که پسران کلا قید خواستگاری رو بزنن

می ترسم با جواب رد شنیدن غرورم خرد بشه

دختر مورد علاقم در کمال ناباوری ردم کرد