سلام

یه سوالی دارم که مربوط به جنس پسرها میشه، ولی جوابش رو هم دخترها میتونن بدن هم پسرها و منت میذارید اگه از هر دو جنس در این پست نظر بدید بلکه من هم بفهمم چی به چیه واقعا.

سوال غیر شخصیه و همون طور که گفتم راجع به جنس مذکره کلا.

به نظر شماها چرا آقایون در برخورد با جنس مخالف شون یعنی خانم ها هر چی به جلو میرن دل شون بیشتر به گذشته میره. نه واقعا چرا ؟ مثلا وقتی با نفر دومی از جنس مخالف آشنا میشن بعد چند وقت یا چند سال اولی رو که میبینن یا نه اصلا نمیبینن و فقط حرفش میشه دلشون قیلی ویلی میره برای اون و وقتی با سومی بنای ارتباط رو میذارن یاد دومی میفتن و به چهارمی که برسن یاد سومی میکنن (البته آقایونی که بنا به هر دلیلی در رابطه های گذشته به هر نحوی رابطه شون منجر به قطع شدن شده باشه رو منظورمه).

فقط هم مختص آقایون جوون نیست. من خودم دخترم، پسر نیستم ولی واقعا به عینه این مساله رو بین درصد زیادی از آقایون دیدم. میبینین طرف هفتاد و سه سالشه میگه یادش بخیر در جوانی فلان دختری رو میشناختم دختر خوبی بود و من نفهمی کردم و خام بودم (ببخشید عین حرف خودشونه) در حالی که نوه هاش زن گرفتن و شوهر کردن یا مثلا آقایی رو میبینی 29 سالشه یاد دوست دختر 27 سالگیش میفته در حالی که در همین سن بیست و نه الان با کسی در رابطه ست و چه بسا راضیم باشه ازش و یا چه وقتی مجرد بمونن چه متاهل بشن همه شون اون ته دل هاشون یه دختری یا دخترهایی هست که یه روزی ظاهرا باشون در ارتباط بودن یا دیدن شون یا جلو چشم شون بوده یا هر چی.

واقعا فکر میکنید دلیل این موضوع چی میتونه باشه . علاوه بر این گاها من فکر میکنم چرا به همون یکی دو مورد اولی در زندگی شون قانع نمیشن و هی دنبال بعدی و بعدی هستن؟ و اگه به موردهای اولی قانع نمیشن چرا به بعدی ها که میرسن دوباره یاد اولی ها میفتن و اون موقع هست که میفهمن قانع نبودن به گذشته شون.

لطفا در حداقل پنجاه درصد موارد دخترهایی رو که طرف ارتباط شون بودن مقصر ندونید. چون خیلی خیلی مواردی پیش اومده که آقا بدون هیچ دلیلی گذاشته رفته یا سرد شده. پس حداقل منصف باشید در شرایطی جواب بدید که خیلی هم دختر مقصر نبوده وگرنه همه ما میدونیم دختری که مقصر بوده باشه و دردسر آفرین خوب طبیعیه که پسر اصلا یادش نمیفته هیچ یادشم بیفته چند تا فحشم بارش میکنه به جای اینکه احساس پشیمونی کنه بخاطر از دست دادنش.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل مردان (۵۱ مطلب مشابه) رفتار شناسی پسران (۹۹ مطلب مشابه)