من مردی میانسال هستم که گاهی به این وبلاگ سری میزنم و در جریان مشکلات جوانان قرار میگیرم چون خودم هم دو تا دختر بزرگ دارم اگر این نظر من ثبت بشود مطالبی دارم که شاید موثر باشد در زمان جوانی من نه موبایلی وجود داشت و نه کامپیوتر و نه چیزهائی الان داریم ولی با وجود نداشتن و نبودن این وسائل بسیار شاد بودیم افسردگی بسیار کم بود اگر چه ارتباط برقرار کردن مثل الان راحت نبود ولی هر چه بود صفا بود و صمیمیت دلمان برای دوستان و فامیل لک میزد دوری و دوستی ما همیشه برقرار بود اگرچه گله گزاری بود اونم فقط گله از اینکه چرا به من سر نمیزنی و از این قبیل مسائل . مطمئنم اگر شما میانسال باشند حرف مرا تائید میکنند ولی از زمانی که کامپیوتر و بعد از آن موبایل به زندگی حتی خود من وارد شد انسانیت نیمه بیهوش شد صفا رفت و صمیمیت خداحافظی کرد ما الان با این وسائل صدها دوست داریم ولی مطمئن هستم هیچکدامشان را دوست نداریم هر لحظه با دوستان و فامیلها ارتباط داریم ولی چشم دیدنشان را نداریم.

 از این حرفها گذشته بعضی جوانان بسیار حساس و خودارضا شدند و اکثرشان توان ترک خودارضائی را ندارند واقعا این چه مصیبتی است از انجامش وحشت دارند ولی نمیتوانند فراموشش کنند احساس گناه میکنند هر روز در حال توبه هستند و بی حاصل .

این یک نمونه از افسرده بودن جوانان این مرز و بوم است نمونه ها زیاد است بعضی از دختران و پسران دوست پسر و دوست دختر دارند ولی هیچکدام همدیگر را عاشقانه دوست ندارند بیائیم حداقل با انجام فریضه نماز اعمال بدمان را کمتر کنیم اکثر جوانان ما اعتقادی به نماز ندارند بیائیم با روزی 17 بار دولا و سه لاشدن خودمان را سرگرم کنیم نگوییم خدا نماز من گناهکار را قبول ندارد قبول دارد چون خداوند میداند که دلمشغول شدن به نماز باعث ترک خودارضائی حداقل میشود حرف زیاد است سرتان را درد نیاورم پاینده باشید.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)