سلام 

بنده‌ سال‌ گذشته کنکور تجربی دادم و قبول نشدم‌ امسال قصد دارم کنکور ریاضی شرکت کنم‌، من‌ دبیرستان‌ و پیش دانشگاهی تجربی بودم ؛

1 - من‌ از رشته ریاضی سر در نمیارم ؛ خواهشا دوستانی که ریاضی میخوان کنکور بدن یا داده اند منو راهنمایی کنند ( این که چه سالی کنکور ریاضی دادید رو هم بگید) ، من کدام درس و قسمت ریاضی را بخونم که حداقل۵۰ درصد ریاضی را بزنم ، تو رو خدا راهنمایی کنید ، نام مبحث‌ و درس را بگید . 

2 - از کدام دبیران سایت الا استفاده کنم که تدریس کامل داشته باشن ؟ 

3 - از چه کتابی برای تست ریاضی استفاده کنم ؟

من‌ میخوام‌ برای ( آمار _  هندسه پایه _ ریاضی ۲ ) ، از کتاب تجربی استفاده کنم چون مشترکن . 

4 - آیا از کنکور ریاضی میشه روان شناسی رفت ؟ 

5 - من در تجربی ۱۲۰۰۰ منطقه ۱ شدم. درر یاضی با تراز ۶۹۰۰ رتبه ام‌ چند میشه ، آیا رتبه وابسته به جمعیت داوطلبان است یا به تراز خود فرد ؟

6 - چه درصد هایی بزنم که ای‌تی  یا کامپیوتر در یک دانشکاه دولتی روزانه بیارم

7 - آیا حسابان با دیفرانسبل فرق دارد ؟ 

من‌ میخوام فقط ( ریاضی۲ _ آمار   _ هندسه پایه _ دیفرانسیل_ گسسته فقط احتمال) را بخونم شما چه‌ کدام دروس رو پیشنهاد می کنید .

من امیدوارم آقای شریعت مداری هم پاسخ بدن

ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کنکور (۶۳ مطلب مشابه)