سلام خدمت شما 

ما همسایه ای داریم ۱۸ ساله باهاشون در ارتباطیم ، از دخترشون خواستگاری کردیم ، و ایشان نیز قبول کردند که بیاییم ، وقتی حضور پیدا کردیم و در جلسه خصوصی با دختر خانم حاضر شدم ، تفکرات شون به دلم ننشست اما با این حال هم خود ایشون هم خانواده شون رضایت به عقد دادند ، خانواده من هم دائما میگن خیلی کارت زشته اگه ردش کنی .اگه نمیخواستی چرا از اول به خواستگاریش رفتی ؟

این دختر از نظر ظاهری هم خیلی جذاب نیست یعنی پایین تر از حد متوسط هست و خانواده امروزی و با کلاسی هم ندارن ( منظورم از با کلاس ، کلاس گذاشتن های کاذب نیست )، احساس می کنم میتونم متناسب با شرایط خودم فرد بهتری رو انتخاب کنم و از خواستگاری ای که رفتم پشیمونم ، چطور به ایشون پاسخ رد بدم که ناراحت نشن، و اینکه به نظر شما پس از پاسخ رد دادن ارتباط بین خانواده ها ضعیف تر میشه ؟

متشکرم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
جواب رد به دختر (۳۳ مطلب مشابه)